網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2013年5月10日 星期五

陳豪劇價30萬 心鬱北上

陳豪與楊怡同樣是無綫現時最當時得令的小生和花旦之一,難怪無綫千方百計也要把他們留低。


陳豪劇價30萬 心鬱北上

無綫一線小生陳豪(Moses)快將約滿無綫,眼見林峯、鄭嘉穎在內地拍劇賺到盆滿缽滿,加上他的內地身價高達30萬元一集,比他在無綫拍劇5萬元一集高出6倍,難怪陳豪心鬱鬱!據知,無綫為留住陳豪,除了為他傾拍內地劇,更將他與黎耀祥主演的新劇《傳愛事務所》定為今年無綫台慶劇,為陳豪再做視帝鋪路!

無綫近年大鬧小生、花旦荒,想不到,近期連無綫「台柱」人物陳豪也快將約滿,無綫雖已頻頻「捉」陳豪傾續約,望加簽幾年,但據知一直聽教聽話的陳豪(Moses)卻有意向外闖!近年Moses成了廣告寵兒,廣告一個接一個,吸金不少,但始終在無綫拍劇身價只得約5萬元一集,收入相比在內地拍劇的無綫小生如林峯、鄭嘉穎等,收入可謂「天與地」!再加上Moses剛買了三千多萬大埔獨立屋,又正積極計劃娶老婆,實在需要不少「銀彈」作後盾。

不少花旦萌去意

據知,內地不少製作公司願出超高價向這位無綫人氣王招手,開出6倍高價的30萬一集,以銀彈力邀Moses拍內地劇。對於還未正式打開內地市場的Moses來說,價錢相當吸引,難怪他心鬱鬱打算請假向外闖!為了留住Moses這隻「金蛋」,無綫亦正積極為Moses物色適合他接拍的內地劇,投其所好!據知,無綫已幫Moses談好一部內地劇,稍後他便會北上開工。為進一步留住Moses,無綫更將他與黎耀祥主演新劇《傳愛事務所》定為今年無綫台慶劇,令曾在2007年憑《溏心風暴》奪兩料視帝的陳豪,今年能梅開二度。

陳豪曾在2007年奪雙料視帝。
  • 陳豪曾在2007年奪雙料視帝。

除Moses外,其實無綫不少花旦也萌生去意,如陳法拉今年5月約滿,亦不急續約,希望先讀書增值自己,看清楚形勢才決定去留;另一花旦楊怡亦有向外闖之意。

無綫積極留「金蛋」

記者就無綫是否正跟陳豪、楊怡傾續約一事,致電無綫製作資源部總監樂易玲詢問,她說:「佢哋全部都傾咗好耐,包薪藝員嘅合約向來都唔會等約滿時先傾,我哋耐唔耐都會叫佢哋傾合約,有啲未滿就已經『加監』,好似林峯咁,我哋都想同佢傾,但佢仲忙緊拍劇,未有時間同佢傾。」談到Moses想外闖拍內地劇搵真銀?樂小姐亦坦言對方的確想請假向外闖,更謂:「佢都拍咗咁多部劇,所以想拍嚇大陸劇同電影,而TVB亦幫佢傾緊大陸劇,時裝、古裝都傾緊。」

文:影視組



鍾意就快D Share啦!