掃呢頁CODE去手機

2013年5月1日 星期三

玉女接棒 羅子喬 Bella




Beauty Hunt

玉女接棒 羅子喬 Bella

最近被王晶睇中的新人羅子喬( Bella),於電影《爛滾夫鬥爛滾妻》中,拍住杜汶澤和𡃁模始祖周秀娜一齊拍戲,起步算唔錯。

其實 Bella跟剛奪金像獎「最佳女配角」的 DaDa陳靜為同門姊妹,師姐靠戲唔靠剝獲得演技肯定,師妹 Bella更加拒絕行性感, 25歲的 Bella唔怕娘,話要似第一代玉女掌門人周慧敏, Bella說:「寧願行慢啲,都唔想以行性感做捷徑!」

雖然話 DaDa在《低俗喜劇》中演技獲肯定,但片中 DaDa唔多唔少都有穀胸鏡頭出現,同為經理人施念慈旗下的 Bella,卻表示性感一定 no way。 Bella說:「好似 DaDa咁凸點,我一定唔得,我寧願行慢啲都唔想似𡃁模咁,靠行性感做捷徑,我想似偶像周慧敏,用玉女感覺示人。」

Bella(右一)首部電影《爛滾夫鬥爛滾妻》飾演杜汶澤其中一名女友,而第一代𡃁模周秀娜(左二)飾演杜的老婆,其餘還有梁政珏(左一)和 E Cup超蓮 Iris(右二),性感重任留番畀佢哋!

阿澤奪初吻

今次有幸被晶哥揀中,於電影《爛滾夫鬥爛滾妻》中飾演杜汶澤其中一個女友。首次拍戲便將熒幕初吻獻畀杜汶澤, Bella自言心情超緊張。

「真係好緊張,好彩第一次拍戲都冇乜 NG,事前晶哥同阿澤都教咗我好多做戲要注意嘅地方,我希望一直可以喺電影方面發展。最希望梗係想似 DaDa咁,有機會獲提名啦!」

Bella(右)其實 4年前已簽畀施念慈旗下做 DaDa師妹,不過 Bella當年因掛住拍拖而冇心工作,如今她自言會全力再起步。

Profile

姓名:羅子喬 Bella

年齡: 25歲

身高: 165cm

三圍: 34. 25. 33

興趣:瑜伽、跳舞、武術

偶像:周慧敏

採訪、撰文:魏紫嫦

攝影:葉曉明

形象: Bryan@the Flaming

服裝: Pinky Girl

髮型及化妝: Mable Ng


鍾意就快D Share啦!