掃呢頁CODE去手機

2013年5月3日 星期五

李嘉欣 暗箭




我不嬲都為所欲為!(設計對白)

上流滙

李嘉欣 暗箭

一入豪門深似海,做得名媛望族,就預咗規行矩步,行事說話都要大方得體。不過躋身上流社會多年嘅李嘉欣,偏偏語不驚人誓不休。周日( 4月 28日),李嘉欣現身馬場,當日佢雖然意氣風發,但輪廓離奇突出,眼皮出現怪痕。

牙尖嘴利外,李嘉欣更滿肚密圈。周一( 4月 29日),佢不甘老公許晉亨被抄牌,於是將交警相片擺上網獻世,又暗示對方執勤時間要求跟明星合照,隨時飯碗不保。暗箭難防就係咁解!

眼現痕鼻再尖

周日( 4月 28日),李嘉欣現身沙田馬場,為「愛彼女皇盃」擔任頒獎嘉賓,記者發現李嘅雙眼皮摺痕位置扯高咗,眼皮與上眼線間亦離奇出現疤痕。除咗眼皮有怪痕外,李現在對比 05年一張舊相,鼻骨較前向外斜,而且鼻頭亦多咗幾両肉。

13年

05年

微博爆大鑊

周一( 4月 29日)早上,李嘉欣同老公許晉亨遊車河,但許因超速被交警攔截兼抄牌。同時,李嘉欣將過程於微博公諸於世,仲話該名執勤交通警要同自己影合照。

李嘉欣冇同交警合照,反而用手機影番對方。該交警明知被影,但依然對住鏡頭笑,左手仲擺出疑似「 V」字勝利手勢。

網友質疑

見多識廣嘅李嘉欣,刻意將呢張相獻世,惹來網友熱烈評論。有網友擔心該交警會因此而被停職,亦有網友質疑警察形象唔夠專業。警方指新界南總區交通部正了解並跟進事件,如發現有人員違規,定會嚴正處理。

許晉亨閃縮現身

一向同老婆李嘉欣係連體嬰嘅許晉亨,賽事當日竟然離奇地與老婆前後腳現身馬場。咁又啱嘅,事關當日佢老婆李嘉欣喺傳媒面前猛彈佢衣着冇品味,佢又點好意思同老婆曬恩愛。

李嘉欣 08年誕下許建彤( Jayden)後,除不時喺微博狂曬囝囝靚相外,佢每次出席活動都例牌攞個仔嚟發表偉論,可惜講多錯多。

語出驚人

雖然李嘉欣結婚生仔後,甚少出席公開場合,但每次現身,都語出驚人,辭鋒銳利過政府高官。

爆老公禁洗手

早前,李嘉欣出席活動,提及內地爆發 H7N9禽流感,她大爆自己不時用酒精幫囝囝 JM抹手,令老公許晉亨有微言。「有人叫我唔好再用酒精同囝囝抹手,話搞到隻手嚡曬,我話你寧願隻手嚡,定係囝囝用隻手揩面,搞到有病入醫院?佢話好介意人隻手嚡。」

七千呎屋話細

12年尾,李嘉欣被指再懷孕,不過她冷笑說:「未知,唔可以講得俾你知,仲心大心細緊有定冇。老公驚間屋已經好細,再有小朋友就逼爆。」不過她家住七千呎豪宅,竟然出口話間屋細。

佗仔話愛女

10年尾,懷胎 5個月的李嘉欣,公布一索得男,她風騷話:「冇特別研究佢哋(老爺奶奶)係仔定女開心啲,只係知佢哋好開心。仔女都係骨肉,但其實我想生女。」

自動獻禮

李嘉欣唔好惹,但好多名媛淑女就隨和得多,識得自動波送禮。

紅姑風騷任錫

上周五( 4月 26日),鍾楚紅(紅姑)以裸命 deep V裝出席活動,不時向傳媒及在場嘉賓挺胸施展電眼。大會其中一名男嘉賓一見紅姑就忍唔住錫對方手仔,難得紅姑主動遞手任錫。 53歲仲咁有魅力,難怪紅姑拒拍《春嬌 3》,唔做餘文樂阿媽。

何家姊妹鬥爆料

名利場上最出風頭嘅何家,除咗何鴻燊一家外,睇嚟都要講吓何傲芝同何傲兒兩姊妹。事關呢對自稱富戶出身嘅兩姊妹,近排頻頻由視壇跳入 ball場。佢哋周日就齊齊入馬場,家姐傲芝(右)主動分享自己贏馬秘技,阿妹(左)就大談緋聞,咁又順利見報。

陳法拉冇面俾

有人識趣送禮,亦有人唔賣帳。好似陳法拉上周四( 4月 25日)出席品牌活動,除咗最遲到場,仲全程面黑黑,唔騷其他外籍嘉賓。其間佢仲自爆暫時唔會續約娘家無綫,真係唔客氣。



鍾意就快D Share啦!