掃呢頁CODE去手機

2013年5月29日 星期三

唔畀露 黃曉明洗衫當沖涼




黄曉明因為身形太 fit唔似中佬而逃過剝衫,雖然佟大為厚肉地,但其實鄧超(左)都好 fit喎,一樣要剝啦!一係叫海綿蛋糕着住背心沖涼吖!

FBI

唔畀露 黃曉明洗衫當沖涼

曾經將「 not at all」讀成「鬧太套」嘅「海綿蛋糕」黃曉明,試過錄影《中國夢之聲》時向李玟請教「從上面掉下來」嘅英文點講,連韓紅都忍唔住問佢學過英文未?好衰唔衰,海綿蛋糕喺今個星期四( 30日)上映嘅新片《中國合夥人》入面,要飾演一個開英語學校嘅補習天王,好在海綿蛋糕夠專業,搵英文老師惡補,更用咗足足一個月背英文對白。

除咗狂操英文,海綿蛋糕仲要扮農村出身嘅鄉下仔,戴娘爆假髮之餘、又被導演陳可辛要求增肥扮中年發福,點知曉明哥肥面唔肥身,惟有裝假狗扮有啤酒肚。「記得有一場澡堂的戲分,原本是我、鄧超及佟大為都要脫,但導演不讓我脫,因為他說我一脫衣服太像健美先生,所以改成他們倆洗澡,我在旁邊洗衣服!」剝衫變洗衫,會唔會係出名勁貪靚嘅海綿蛋糕唔想增肥變核突,專登出蠱惑咋?

只露巨臂

擁有一對麒麟臂同結實胸肌,黄曉明冇得騷肌,真係嘥料!

為配合 70年代造型,黄曉明將長褲抽到上腰,加埋條阿叔皮帶,堅係土爆!

雖然英文唔好被網民笑到面黄,但海綿蛋糕死撐話:「我們這一代人,連老師都有口音,我們怎麼可能沒有?我堅持真聲上陣,絕不配音!」

《中》片除咗講兄弟情,仲有唯一感情線係黄曉明同中國名模杜鵑的青梅竹馬純愛。二人有激咀床戲,唔知 Baby會唔會呷醋呢?

戲中鄧超(左)、黄曉明(中)同佟大為(右)開辦英語學校白手興家,但成名後開始決裂。



鍾意就快D Share啦!