掃呢頁CODE去手機

2013年5月2日 星期四

用心良苦 曾志偉鋪路救欣宜




探熱針

用心良苦 曾志偉鋪路救欣宜

過去半年,工作量不多的欣宜,體重卻有增無減,「翻脹」 40磅,直至近期的起心肝密做運動,一個月已減去 10磅,身形開始有改善。

欣宜減磅救事業,多得曾志偉。據知,志偉發起舉行的《開心果永遠欣想你演唱會》,預備了半小時給欣宜獨唱念亡母外,無綫九月開拍的新劇《 Aerobic Girls》,也留了一角給她,俾曬位欣宜努力減磅,用心良苦。

1月暴脹 40磅

4月做運動減磅

暴脹四十磅的欣宜,為了以最佳狀態演出,由四月開始頻做運動,一個月已減去十磅!

兩年無碟出

肥姐病逝後,曾志偉對欣宜一直照顧,每年的賀歲電影,總會預她一角。雖有一班 uncle、 auntie睇住,但主力做歌手的欣宜,自一一年推出第二張唱片《故事的配角》後,至今已有兩年無碟出,幕前演出機會亦不多,失去目標加上暴飲暴食,令身形「翻脹」四十磅。

「欣宜冇乜嘢做已經唔開心,又冇咗個男朋友,要用食物嚟滿足自己,其實反映佢有情緒上問題。雖然佢算唱得,啲歌亦受歡迎,但唱片市道唔好,都冇辦法; hea咗年幾,而家先開始有新歌錄音。」欣宜身邊人透露。

唯一免試鏡

沈殿霞逝世五周年,曾志偉以召集人身份,出面請了汪明荃、張學友、陳百祥、任賢齊、草蜢等人,於六月一日(肥姐生忌),在紅館舉行《開心果永遠欣想妳演唱會》,以歌紀念和分享肥姐生活點滴,曾志偉亦一早講明,其中有半小時,撥留讓肥姐愛女欣宜獨唱。

「有兩個原因嘅,一來志偉想圓咗肥姐希望女兒紅館開騷心願,二來見欣宜冇乜嘢做,唔想佢自暴自棄繼續肥落去,等佢有個目標。」

除了紅館演出,九月無綫開拍大堆頭新劇《 Aerobic Girls》,也預留了一角給欣宜。

「套劇有梁家輝、陳慧珊、佘詩曼,卡士好強,好多人爭住想做,參演嘅女藝人都要試鏡,唯獨係欣宜唔使,因為志偉一早 mark咗個角色俾佢,雖然明知好多人都會眼紅,但志偉想拉番欣宜起身,佢認為大家應該體諒,俾機會幫吓個細路女。」一名無綫工作人員說。

自從肥姐病逝後,志偉一路都很提攜欣宜,是真真正正為好友照顧女兒的一個。

鄭少秋與欣宜的父女緣不深,雖然欣宜每次都很撐他,但仍改變不了事實。

據知,因為肥姐的紀念個唱幫手的單位很多,今次陳淑芬佔細份只出少少力支持。

志偉出盡人情,請來陳慧珊、梁家輝及佘詩曼演出《 Aerobic Girls》,還預留了一角給欣宜,對她照顧得無微不至。

無預鄭少秋

據了解,由於肥姐的紀念演唱會是臨時發起,籌備時間很倉卒,嘉賓名單仍未完全落實。

「都係因為有哥哥逝世十周年紀念演唱會,先有肥姐呢個騷出現,前後構思加搵人都係得一個多月。」

有指鄭少秋未有獲曾志偉邀請,出席肥姐的紀念演唱會,欣宜在活動上也表示因為秋官不在香港的緣故;本刊記者致電鄭少秋助手,問到秋官是否因工作未能出席演唱會?對方卻回應說:「咁遠嘅事未知住,到時唔知有冇嘢做,所以答唔到。」

兩父女口供不一,何其諷刺。

邵氏連續三年的賀歲片,都是由志偉籌備,而志偉每次都有預欣宜份,非常有心。

《我愛 HK開心萬歲》

2013《我愛 HK恭喜發財》

撰文、攝影:娛樂組

mailto:nextb@nextmedia.com


鍾意就快D Share啦!