掃呢頁CODE去手機

2013年5月16日 星期四

《獎門人》回歸救亡 志偉籲華仔學友幫拖

video


《獎門人》回歸救亡 志偉籲華仔學友幫拖

獎門人救收視 孟瑤彭丹鬥胸

無綫經典遊戲節目《超級無敵掌門人終極篇》前晚在電視城錄影,獎門人曾志偉率領多位獎老包括錢嘉樂、陳小春、林曉峰、蘭茜、阮兆祥及江欣燕等人,聯同彭丹、孟瑤、謝天華、鄧兆尊、洪天明及薛家燕等嘉賓演出,志偉太太亦罕有捧場。

近期無綫收視告急,問到志偉是否為救亡?他笑說:「唔係喇!一早已經準備好做,綜藝組冇問題呀!大家唔好睇得咁嚴重,我喺無綫20幾年都見過好多呢啲事,一定會有高有低,想有新嘗試當然會有呢啲問題。」他又說:「我諗TVB係走緊新路向,嘗試緊觀眾嘅口味,有啲走得太新太前,觀眾都原來需要一啲容易明白,好似韓劇咁打開電視機,洗完米返嚟都明白。我嗰套你放心,我鍾意拍啲集體回憶,又啱一家人睇嘅劇。」



【C女郎】

■孟瑤前晚出動低胸晚裝玩《獎門人》,還玩到忘曬形(小圖)。

攝影:陳俊強

天華默認唔續約

對於今次終極篇,志偉坦言像大團圓,不過未知將會錄影幾多集:「應該唔會破30幾40集呢個紀錄,我只係想畀觀眾過足癮,跟住真係同大家say goodbye,好好回味嘅一次。」他表示已將遊戲調低至最易玩的程度,希望劉德華及張學友上節目玩。錄影期間,回歸「獎老」陳小春,先被阮兆祥笑要自簽擔保才出到來。



■志偉與老友大玩辣辣壽司,勾起集體回憶。



■曾志偉為無綫救亡,未知會否call齊四大天王?資料圖片

至於升呢做政協的變臉彭丹,與大曬4吋事業線的孟瑤大比拼,最終被孟瑤搶盡「峰」頭。此外,7月約滿無綫的謝天華亦默認不續約:「讀書都會畢業再去升學,我會尋求唔同地方去學嘢。公司都畀一個好好嘅條件我,不過我想尋求進步,搵啲突破。」

採訪:何慧斯



■久違獎門人的彭丹,好似變了樣喎!



■江欣燕坐姿豪邁,成功搶鏡。

逢周五隨《蘋果日報》附送嘅時尚美容雜誌《add》雖然早已派完;

拎唔到書嘅朋友,可以上番《add》嘅官網 http://hk.add.nextmedia.com 睇番足本網上版,除咗有專訪外,仲有好多時裝靚嘢睇!



鍾意就快D Share啦!