掃呢頁CODE去手機

2013年5月10日 星期五

莊思敏港男未斷纜




嗱, keep住呢個距離,咪過嚟呀!(設計對白)

係,收到!(設計對白)

媽咪姐

莊思敏港男未斷纜

女藝人特別多桃花,好似莊思敏( Jacqueline)咁,最近又傳出同電影導演葉念琛同居。不過,佢就話只係感情好好嘅朋友,大家只係同車,唔係同居。咁都俾佢兜到,真係好嘢!

早幾日,媽咪姐又喺 iSquare撞到 Jacqueline,同行仲有之前傳過緋聞嘅港男白健恩。沿途兩人平排行,但就行到離行離列。之後入到 D-mop,女方就放低戒備,匿喺一角同白健恩密密斟。其間,有 sales行嚟行去執衫,佢哋都冇留意,真係好入神喎!啱嘅,一日係單身,梗係 keep番個 market慢慢揀下先。

莊思敏同白健恩喺舖入面好好傾,但出到商場就扮唔識,交戲囉。

見無乜人注意, Jacqueline忍唔住擰轉頭同白健恩講嘢。

同場加映

家姐有港男陪,細妹莊思明都同陳司翰翻撻。啱啱仲擺張制服誘惑相上網,春風滿面!



鍾意就快D Share啦!