掃呢頁CODE去手機

2013年5月23日 星期四

司馬燕變髮術




同你吟一吟

司馬燕變髮術

因為患上胃癌,要動刀切除整個胃部嘅司馬燕,嚟緊只要做多一次化療,就可以轉做藥物治療。五十歲面對生死大關,體重暴跌得番七十九磅,不過司馬燕依然好樂觀,上個禮拜仲帶埋兩個仔仔一齊去 ball場,出席公關公司舉辦、有關癌症基金嘅慈善晚宴。

不過早排《壹》仔見到司馬燕同朋友現身中環,發覺佢頭髮顏色同去 ball嗰晚完全唔同,幾乎成頭都係白髮,有理由相信司馬燕受到化療過程影響,令髮質變色。

女人始終貪靚,更何況以前係 ball場常客嘅司馬燕,唔可以再著低胸露背晚裝同其他阿太們爭艷鬥麗,變髮術令外表望落精神啲,其實對人對自己都係一份尊重。

受化療影響搞到滿頭白髮,八十磅都冇嘅司馬燕,背影分外蒼老。

已經好耐冇去 ball場嘅司馬燕,染番個靚髮,帶埋兩個仔仔出席有關癌症基金嘅慈善晚宴。



鍾意就快D Share啦!