網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2013年5月10日 星期五

監製男友帶挈《金枝》上位 簡慕華戚其義西貢村屋同居




溫馨踩車

簡慕華學踩單車,戚其義放下大男人身段,為女友推車。

娛聞樂

監製男友帶挈《金枝》上位 簡慕華戚其義西貢村屋同居

《金枝慾孽貳》收視持續不振,上周最低只有 19點收視,網友大彈劇情難明,陳豪、葉翠翠等演員表現欠佳,唯獨飾演如妃近身爾荷的簡慕華卻被激讚出位。雖然一直有傳簡慕華與《金枝》監製戚其義拍拖,但兩人一直不承認戀情。上周六( 4日),本刊發現簡慕華先與戚其義在坑口拍拖踩單車,之後再一起在西貢澳頭村愛巢過夜,同居關係首次曝光。

有監製男友照住,簡慕華近年不但由三、四線升上女二,更是套套劇角色勁搶。即使戚其義這次告別作《金枝慾孽貳》,亦暗中加重女友戲份。

上周六( 4日),簡慕華出席完《金枝慾孽貳》的宣傳活動後,便駕車去將軍澳坑口村,到友人家飯局。監製男友戚其義沒有出席活動,直接到坑口村和簡慕華會合。

趁晚飯前的空檔,簡慕華把握時間學踩單車。技術麻麻的她,要戚其義充當教練,男方更不時幫女友扶住單車。只見簡慕華一臉甜絲絲,而平日 cool爆的戚其義亦罕見冧爆笑容。晚飯後,兩人齊齊駕車返回西貢澳頭村的愛巢。

本宮都冇你咁好服侍喎!(設計對白)

簡慕華和戚其義拍拖,已經是公開的秘密,不過兩人從不承認,就算是《金枝貳》劇組食飯合照,兩人中間都要隔住個伍詠薇。

拒認戀情

戚其義與簡慕華同屬低調之人,多年來彼此只稱對方是「好朋友」。不過,簡慕華曾在專訪中露口風,兩人是在 01年拍電視電影《鐵翼驚情》時邂逅:「阿戚(戚其義)後來同我講,見我經常一個人孭住背囊上班下班,似學生一樣,傻吓傻吓咁。」

事業上戚其義一直是簡慕華的伯樂,由《金枝慾孽》行行企企的宮女汀蘭,到《心戰》的心魔,簡慕華在戚其義劇集中戲份愈來愈重、亦愈來愈搶。《金枝貳》簡慕華做如妃近身爾荷,幾場鬧交戲更是戚其義為女友度身訂做。

「拍攝《金枝貳》時,阿戚(戚其義)臨場加咗唔少戲俾 Rachel(簡慕華)。 Rachel第一次孭重戲好緊張,試過壓力大到拍拍吓喊。阿戚即刻停機安慰女友,大家都係知佢着緊 Rachel前途!阿戚離開 TVB前,同其他監製打曬招呼,叫大家睇住 Rachel。阿戚喺 TVB三十幾年,好多監製俾面佢,加上 Rachel啲戲 OK,佢哋都樂意幫手。好似 Rachel喺《舌劍上的公堂》都佔戲幾重,皆因嗰套劇嘅監製李艷芳跟過阿戚。」知情者說。

5月 4日

坑口會男友

傍晚時分,簡慕華車友人由荃灣去將軍澳坑口村,和男友戚其義會合。

輕扶纖腰

和朋友飯局前,簡慕華玩咗十多分鐘單車,戚其義輕扶女友上車。

揸情侶車

兩人在十一時各自揸車回愛巢,兩架車在屋前空地泊埋一齊。車款同屬豐田 Porte,車價約為 17萬。

秘居西貢

兩人的愛巢位於西貢澳頭村,所住的 700呎單位,月租約為一萬元,勝在附近居民少,私隱度高。

親自教戲

對於《金枝貳》孭重戲,簡慕華在上周一( 29日)直認拍攝時緊張到忘記對白,要戚其義教路兼安慰。而她去年拒過檔王維基,亦是為了拍好戚其義這套告別作。

記:戚其義加咗戲俾你喎!

簡:冇話特別加戲,我跟住如妃,觀眾點都會見到我,戲份自然多。

記:王維基曾搵你過檔?

簡:我推咗啦!

記:因為阿戚,所以推王維基?

簡:絕對係,嗰時未知《金枝貳》係佢喺 TVB最後一個劇,但我覺得一定要拍。

記:你嘅戲仲搶過如妃喎!

簡:可能開頭我負責搞事,所以觀眾注意我啦,其實搵我做都有啲冒險,因為好多場口都有我份。

記:拍攝時好大壓力?

簡:試過 roll機時突然乜都唔記得,搞到我喊咗出嚟,好彩監製(阿戚)俾我再拍過。佢喺現場,都有安慰我。

記:近年有好多監製搵你拍劇,你爆曬 show喎?

簡:哈哈,都係儲番嚟。

記:會唔會同無綫提出加薪?

簡:仲有一年約,邊有咁快傾續約呀!

本刊後來發現兩人同居,曾致電簡慕華詢問同居一事,但她截稿前未有回覆。

上周一( 29日),為新劇《守業者》試造型的簡慕華直認因為戚其義而冇過檔王維基,更指如男友需要幫忙,她會向 TVB請假為男友拍劇。

監製李艷芳 10年回流,由於她久疏戰陣,故有一段時間協助戚其義拍劇。戚其義叫到,她便安排簡慕華在《舌劍上的公堂》做黃翠如家姐,是第三女主角。

戚其義對女朋友有情有義,就算是對舊女友邵美琪,他都一直照顧,開劇好多時都預她一份。

網民 like爆

簡慕華畢業於香港科技大學物理系, 00年參選港姐,在問答環節表示唔驚曾志偉做司儀(右),仲對曾志偉話:「有嘟姐睇住你,佢會幫我哋(港姐)毒死你!」而獲得全場掌聲。

07年,簡慕華和黎耀祥在《同事三分親》飾演情侶(上圖),一度被視迷稱為「 A貨王菲」。除了戚其義作品,近年簡慕華在《回到三國》及《護花危情》的演出都令人留下深刻印象,而視迷對她在《金枝貳》的演出亦有讚冇彈。

阿戚力捧

簡慕華入行十多年,拍攝電視劇逾 80套,當中不少都是戚其義作品。例如在 08年播出的《珠光寶氣》飾演黎姿的同事、 11年在《天與地》飾演佘詩曼好友,雖然戲份未必多,但因為黐住主角,令簡慕華曝光率甚高。近年在戚其義的劇集,簡慕華所佔戲份亦愈來愈重,出鏡率及發揮程度絕不遜色於一線花旦。

初演金枝

簡慕華在 04年的《金枝慾孽》已經飾演宮女,同張可頤仲有不少對手戲,這亦是她首套演出戚其義的劇集。

被辱村姑

06年在《火舞黃沙》飾演徐榮老婆,劇中她慘被馬賊汙辱,又自殺不遂,戲份唔多,但表現甚為搶鏡。

挑逗陳豪

在去年的《心戰》中,簡慕華飾演代表色慾的心魔。由於造型突出,加上有挑逗陳豪的戲份,為她帶來不少媒體訪問。

搞笑情侶

去年簡慕華在《 4 In Love》飾演蕩女 Hayley,更升呢為其中一個單元的女主角,與金剛有一段搞笑的感情線。



鍾意就快D Share啦!