網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2013年5月15日 星期三

熊黛林黑鍾麗緹面




一個拍電影、一個做 model,本應河水不犯井水,但係一個郭富城前女友嘅名拉埋咗兩人。從呢張相亦輕易睇得出 Lynn有啲黑面,而鍾麗緹就好風騷。

FBI

熊黛林黑鍾麗緹面

上週四( 9日),丁子高搞 gimmick,請咗熊黛林( Lynn)同鍾麗緹兩位前城嫂出席澳門活動。

丁子高

拖已甩, Lynn都已經接受咗企番起身,活動上丁子高安排 Lynn同男 model親密接觸,當然唔怕城城嬲。

Lynn先到,大約 5分鐘後就到鍾麗緹到。原本兩個冇「撞到」,點知 5分鐘後,丁子高就叫咗佢 2個出去影合照。 FBI見到緹緹好風騷,而 Lynn就有少少黑面,明顯唔多想被人拎嚟宣傳。緹緹仲勸 Lynn:「我覺得女人好鍾意買鞋,但如果對鞋唔啱着,着得唔舒服咪 next one!」緹緹贏曬喎呢次!話曬𠵱家喊嗰個係 Lynn又唔係佢!



鍾意就快D Share啦!