網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2013年5月9日 星期四

重修舊好 翻撻同居 陳司翰復收莊思明




探熱針

重修舊好 翻撻同居 陳司翰復收莊思明

陳慧琳胞弟陳司翰,去年四月跟莊思明分手後,女方放不下情緒跌至穀底,一度抑鬱;甩拖唔夠一年,雙方由身邊朋友刻意撮合,感情死灰復燃,對前度未死心的莊思明,更即棄拍拖只有四個月的德越混血兒新歡,重投舊愛。

未來大姑奶陳慧琳公開踢爆二人已經見家長,莊思明更加毫無避忌,火速搬往男友位於渣甸山豪宅,長駐!

掌握行踪

上週一(四月二十九日)晚上八時多,有份演出處境劇《愛•回家》的莊思明收工後,揸住 LisaC牌白色 Fiat,由將軍澳電視城過海返中環時裝店「 Tinselton」,幫手埋數執衫忙完一輪後,再與合夥開店拍檔,樂基兒老友劉晨芝孖住離開。

兩人到 ifc商場食上海菜約一粒鐘,主動埋單的莊思明,在中環鏞記附近放低女友,跟住踩行油往中環美國銀行中心,將車泊入停車場後,轉乘的士到男友家。十分鐘左右,有行李喼隨身的陳司翰,亦坐的士返到。

據了解,當晚陳司翰剛由北京行完騷落機,掌握男友行程的莊思明校啱時間,自動蒲頭。

心急返男友家,莊思明在中環放低劉晨芝即撇。

陳慧琳唔小心踢爆莊思明已見家長,對 Lisa印象良好。

莊思敏早前出席活動,提到胞妹跟陳司翰翻撻成功,敢言的她亦封嘴冇回應。

敢做唔敢認

「身邊朋友都知 Lisa對 Victor未死心,今年初雙方喺朋友聚會撞番,之後 Victor幫 Lisa搞生日 party,個人亦變咗好多,冇再咁少爺脾氣,大家都特登製造多啲機會俾佢哋,雖然今次都算係 Victor做主動提出復合,但 Lisa根本就等緊佢,所以一定撻番着。兩個人本來想低調啲,只係俾 Kelly唔覺意踢爆咗。」二人身邊朋友說。

上週六(五月四日)下午,莊思明返電視城開工,問到同男友同居,她敢做唔敢認。

「我唔想回應感情事,總之我同佢依家關係良好,工作同私人生活都愉快,如果要結婚,無論同咩人,我都會公開嘅。」

少爺仔陳司翰近日與趙碩之合作的電影《冬戀望日》,一場他被人打到瞓街,再被垃圾筒擲,俾人狂踩,拍了十幾 take,冇燶面,壞脾氣不再。

拍完一場被糟質戲,坐低抖一抖,身為富家子的陳司翰,拍戲梗有助手跟身。

收工後到中環看鋪,由早踩到晚的 Lisa不單冇倦容,更笑唔停。

收鋪後, Lisa同劉晨芝到 IFC醫肚。

反翻撻舊草

身為拿督千金,莊思明要乜有乜,偏偏愛情卻波折重重。前年戀上陳司翰後,眼淚多過笑容,糾纏在離離合合之中,甚至搞到有情緒病。

撻着

2011-3月:二人被拍得撐枱腳,事後女方稱雙方是好朋友,但又大讚對方高大威猛有風度,一個字,冧!

甜蜜期

2011-7月:拍住拖在銅鑼灣掃街,之後雙雙返回男方寓所過夜。

火熱期

2011-9月:頻頻拍拖出巡,被傳媒影到二人出發外遊時在機鐵車廂熱吻,事後莊思明承認與男友去汶萊度假。

平淡期

2012-3月:莊氏三姊妹時裝店開幕派對,陳司翰鬼祟地與一名女伴從場地後門入場。

鬧翻期

2012-4月:在澳門夜蒲後在街頭吵大鑊更驚動警方。未幾陳司翰被踢爆在台灣約會混血模貝兒,傷心的莊思明在微博寫上「 I hate you」,更揚言不會再被影到她與陳司翰出街相片,關係決裂。

各有各

2012-7月:飽受情傷,被傳媒影到終日以淚洗面的莊思明,與德越混血模男友出雙入對,陳司翰也不愁寂寞,經常有女相伴。

翻撻

2013-2月:甩拖一年唔夠再秘密翻撻,莊思明為保護復合戀情封嘴,卻被 Kelly踢爆,細佬陳司翰帶莊思明見家長。



鍾意就快D Share啦!