掃呢頁CODE去手機

2013年5月24日 星期五

陳茵媺急返加探病母 陳豪閃婚沖喜




盛傳有餡

陳茵媺月初拍完《單戀雙城》後返港,男友陳豪接機時,有指她刻意用袋遮有餡肚,之後更急推無綫有打鬥場面的古裝劇《寒山潛龍》。《蘋果日報》圖片

滾熱辣

陳茵媺急返加探病母 陳豪閃婚沖喜

44歲城中筍盤陳豪與 32歲港姐冠軍陳茵媺拍拖兩年,屢傳婚訊。最近,陳茵媺突以「屋企有事」為由推劇,更急急腳飛返老家多倫多。坊間眾說紛紜,更指她有孕返加國安胎。

不過本刊收到消息,陳茵媺急住走,全因得知移居多倫多的母親身體抱恙,因此匆忙返家探望,而日內陳豪亦會抽空赴加國探準外母。據知此行陳豪還會向陳母提親,望以婚事為準外母沖喜。

陳茵媺原定與馬國明、李詩韻下月中拍古裝新劇《寒山潛龍》。上周她忽然罕有向無綫推劇,就連熱播中的新劇《情越海岸線》宣傳亦缺席,原來她已於上周靜雞雞飛返多倫多。

陳母曾入院

據知,陳茵媺已有兩年沒有返加拿大探父母,但陳母向來身體麻麻。剛從大馬拍完外景的陳茵媺,知道母親健康出現問題,而且病情不輕,因此即時向監製推劇。

據知情人士透露:「 Aimee(陳茵媺)每個星期都會打長途電話俾父母報平安。早兩星期,原本佢搵爹哋幫手翻譯新劇劇本,點知爹哋同佢講,媽咪近排身體好差,仲曾經入過院。 Aimee一向都好錫媽咪,佢驚媽咪有事,所以好急同公司請假,返加拿大陪媽咪。」

陳母出事

《蘋果日報》圖片

本刊收到消息,指陳茵媺長居加拿大的母親,近日身體出現問題,日前更被送到當地醫院診治。據知侍母至孝的陳茵媺,以「家有急事」為由,匆忙向公司請假,上星期飛返加國探母親。

承認會閃婚

事實上,陳豪一向有計劃將來,剛以 3,300萬買入 2,460呎大埔比華利山獨立屋,更打算年尾開咖啡店,明年初迎娶陳茵媺過門,讓她做老闆娘。不過得知女友媽咪身體狀況唔理想,所以早前與女友商量,決定提前今年內舉行婚禮。

知情人透露:「年初阿 Mo(陳豪)已經同 Aimee求咗婚,但未落實婚期。阿 Mo知伯母身體唔舒服,咪提議早啲註冊,圓咗外父外母心願。嚟緊佢搞掂手頭上嘅工作,就會飛去多倫多會合 Aimee,同佢父母傾酒席同禮金。」

據悉兩人會先註冊,再在加拿大及香港兩邊擺酒。日前陳豪矢口否認女友有餡,但就對記者表示自己唔排除閃婚。「我係好傳統嘅人,一切要循序漸進,結婚之後先會有小朋友。(會唔會閃婚?)我依家努力緊!」

為賺錢擔起頭家,近日有傳陳豪明年年初約滿無綫後,便北上搵人仔。對此陳豪直言:「係同公司傾緊續約條件,想拍電影同返內地拍劇,見識吓出面嘅世界。」

巴黎度蜜月

據知二人年尾結婚,計劃到巴黎度蜜月。對此陳豪說:「結婚就唔講啦,不過我都鍾意歐洲,貪人少啲!」

買大屋築愛巢

陳豪月初被傳媒影到秘密到中環 IFC的恒基總部買樓,最後更拍板以 3,300萬港元購入大埔比華利山別墅,比市價低兩成,用作新婚愛巢之用。

收山做少奶

據知明年在港開咖啡店的他,曾想過與無綫轉合作形式,方便打理生意。有幕後人員表示:「阿 Mo出年約滿,佢想一年只拍一套劇,聽講無綫都應承咗俾佢減產,至於 Aimee就遲阿 Mo幾個月約滿。阿 Mo叫女友全力打理新舖,等舖頭上軌道先再決定入番呢行。」

對於閃婚為陳母沖喜和打算約滿收山,至本刊截稿為止,仍未聯絡到陳茵媺回應。陳豪原定周三( 22日)出席無綫曬冷騷,但最後亦沒有現身。

老婆打骰

陳豪早前在大馬開咖啡店,雖然執笠收場,但仍無損其決心。年初他決定擲千萬在中環開咖啡店,更打算將咖啡店交由準老婆打骰。

月初跳跳紮

坊間盛傳陳茵媺懷有豪 B,因此要飛返加國安胎,但本刊月初到大馬採訪,眼見着住小背心的她擒高擒低拍新劇。而記者周三( 22日)訪問無綫製作資源部總監樂易玲時,她亦指陳茵媺雖然推劇,但已向公司承諾,若其間有賺錢活動,都會返港亮相。種種跡象顯示,豪嫂有餡機會不大。

瞓椰青貨車

在新劇《單戀雙城》,其中一場講陳茵媺與拍檔陳展鵬,瞓在鋪滿椰青的貨車尾。

着貼身牛仔褲

陳茵媺月中到長洲出席《情越海岸線》宣傳,當日着上貼身牛仔熱褲的她,仍未見肚凸凸。



鍾意就快D Share啦!