網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2013年5月2日 星期四

拔尖二代 四太三仔猷君 寇鴻萍細女做牛津人




探熱針

拔尖二代 四太三仔猷君 寇鴻萍細女做牛津人

名人後代,好食懶飛唔少,但出色的一樣有!譚詠麟十七歲兒子譚曉風,於英國考獲 GCSE(英國中學會考)十二 A成績,拔尖報讀頂級學府牛津大學外,暑假過後,賭王何鴻燊四房三子何猷君,亦手揸美國麻省理工及牛津入學券,他更遵從老豆意見,做家族第一個牛津人。此外,跟陳冠希及周傑倫傳過緋聞的寇鴻萍細女唐貝欣,同樣獲牛津錄取碩士課程,玩得又讀得。

英美二揀一

月前長女何超盈迷盪銅鑼灣事件,令四太無曬「飛士」兼煩爆,幸有三子猷君氹番阿媽,向來學業成績超標的他,在英國名校 Winchester College畢業後,先後獲麻省理工、牛津兩大學府取錄。

「猷君讀書向來唔錯,只係有段時間懶散咗,但早排都可以代表學校參加 Mclaurens數學比賽,雖然仲未決定揀麻省理工定牛津,但賭王話家族入面冇人讀過牛津,提議佢揀去英國。」知情者說。

猷君十一歲時,參加「世界數學測試精英邀請賽」獲獎,當日賭王都抽空去恭賀個仔。

歐遊一個月

何猷君心大心細未有最後定案,反而寇鴻萍細女唐貝欣今年在倫敦政經大學畢業後,鐵定到牛津修讀當代中國研究( Msc Contemporary Chinese Studies)碩士課程。

坐定粒六入牛津做碩士,不過寇鴻萍聲稱女兒年初開始一直留在英國刨書,十分緊張。「 Fiona(唐貝欣)想以一級榮譽畢業,因為一級榮譽係由大學一年級計到四年級,所以佢除咗舊年聖誕節返過嚟,其他假期都留番喺英國讀書。出面嘅人以為佢淨係鍾意玩,其實呢個女好勤力,就算我叫佢出街,都未必睬我。考試之後,我會同佢去歐洲玩一個月,慶祝兼等佢放鬆吓。」寇鴻萍說。

希望以一級榮譽畢業,唐貝欣今年放假冇返香港,在英時更會自己煮飯,爭取時間刨書。

過去幾年暑假,寇鴻萍都會帶放假返香港的唐貝欣出席活動,貪靚的 Fiona更會悉心打扮。

周美鳳大女 吳光正師妹

公關周美鳳長女 Florence在香港漢基國際學校畢業後,考入美國名牌大學哥倫比亞大學,與九龍倉集團主席吳光正是校友,她表示當屆入讀大學,只得四個香港學生被取錄。

「大學第一、二年佢讀 visual art同 fine art,到最後兩年決定讀 art history,美國讀書就有呢方面嘅好處,學生可以慢慢搵方向,舊年暑假,佢去咗蘇富比做工,今年畢業後會去北京讀普通話,一邊做啲關於藝術嘅工作。」周美鳳說。

女兒大學畢業,自言開公關公司,日日辛苦返工的周美鳳終於可放下一個大包袱。

她去年飛美國睇 Florence在學校表演,「估唔到佢跳舞咁勁。」

周美鳳同女兒 Florence,似兩姊妹多過母女。

張堅庭大仔 做李安師弟

《表姐》系列導演張堅庭的十七歲長子張高銘,今年考入專門培育電影人才的美國名校東岸 NYU(紐約大學)攻讀電影系,早前更為母親楊諾思打骰的英皇珠寶小試牛刀,拍了一個微電影廣告。「我啲仔女跟我一樣鍾意睇書,大仔從細就鍾意睇小說,睇好多唔同國家嘅電影,對佢寫作方面好有幫助,敍事能力強,視野亦比較闊。 NYU好難考,但佢好聰明,以一篇講佢同菲傭之間嘅主僕情誼,作為投考論文,因為內容全部係實況點滴,加上呢類關係外國人社會較少見,所以引起校方嘅興趣。我啲小朋友讀國際學校,讀書比較輕鬆,我亦唔要求佢哋學業成績超卓,只要合格,更加唔需要補習穀成績。我認為教養下一代,最好嘅策略係多啲親子時間。」張堅庭說。

張堅庭跟太太楊諾思對大仔讀電影十分支持,早前更以老闆身份,聘請兒子為英皇珠寶拍微電影廣告。

張堅庭大仔張高銘熱愛電影,他入讀的 NYU,大導李安也是在此大學畢業。

導演陳嘉上跟前妻陳慧儀所生的兒子 Larry,是資優生,畫畫成績尤其突出,去年攞了一個國際獎項後,更被 California College of the Arts預先取錄,現在該校讀 Year 1。

Larry近作

撰文、攝影:娛樂組

mailto:nextb@nextmedia.com


鍾意就快D Share啦!