網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2013年5月3日 星期五

撼低兩線劇《愛•回家》加集?




《愛•回家》原本只有 300集,但因收視穩步上揚,加推 100集,眾演員都應該飲得杯落。

媽咪姐

撼低兩線劇《愛•回家》加集?

低處未見低,上周無綫兩線黃金檔劇集《神探高倫布》及《金枝慾孽貳》,平均收視只得 23點。反而處境劇《愛.回家》嘅收視保持穩定,上周平均收視亦有 24點,比兩線劇更高,情況相當罕見。

媽咪姐收到風,原定 300集嘅《愛.回家》會加多 100集,下周仲會安排觀眾到錄影廠參觀。不過監製徐遇安就透過電話表示:「會唔會加集數,高層仲開緊會傾。我哋嚟緊亦會做調查,睇下觀眾反應點。」而男主角黎諾懿就話:「我都係聽出面嘅人講,內部就仲未知。不過下星期六( 11日)就會安排一班國內/外嘅影迷嚟電視城參與我哋嘅拍攝工作,同俾下意見我哋。」人算不如天算,《愛.回家》做咗長壽節目,真係估你唔到!

徐遇安拍處境劇有一手,舊作《真情》、《皆大歡喜》都有口皆碑,今次《愛•回家》仲揮低兩線劇。

網友激讚



鍾意就快D Share啦!