網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2013年5月30日 星期四

半年上三男 雜食藍莓速嗒許廷鏗大佬




探熱針

半年上三男 雜食藍莓速嗒許廷鏗大佬

早前被踢爆出入澳門酒店「送外賣」,被指「過夜價」 25萬的 23歲藍莓(劉俐),事後承認當日在澳門密會電影《低俗喜劇》投資人兼太陽娛樂公司老闆周焯華。據了解,交遊廣闊的藍莓不單愛熟男,更愛有米𡃁仔,過去半年,速食許廷鏗胞兄 Wilson(許永鏗),又撻着金勞紋身男以及她口中的 Jerman BB,條條都係水喉。

孖許廷鏗大佬 Wilson夜蒲

許家一向低調,許廷鏗甚少跟大佬許永鏗出席公眾場合。

有神秘老細

由監製錢國偉帶入行在無綫節目《美女廚房》中做天使的藍莓,多年來行行企企做二打六,但十五歲便鎖定目標唔富貴唔識的她,專揀名人二代如何超盈、唐貝詩做朋友,陪玩陪食陪蒲,靠黐擴展富貴網絡。

一一年跟林峯在夜店啜爆出位的藍莓,近年有司機保母車接送,更由月租萬元起的紅磡酒店式住宅海韻軒,升價租住三萬多的譽港灣。

「藍莓近年出入有司機保母車任用,架車擺明唔係佢,佢亦從來唔講邊個喺老闆,對朋友亦好豪氣,送俾 Lydia(唐貝詩)份生日禮,都係對七千蚊嘅名牌鞋。」知情者說。

半年前,藍莓與陳豪、黎耀祥在中環拍宣傳片,其時記者已發現只需過鏡埋位唔夠半粒鐘的她,竟有保母車守候,比自己揸車到的兩個視帝,派頭更勁。

紋身男酒店食好嘢

食完飯,即撇低朋友跟金勞紋身男打的走人。

攬有米 Jerman

藍莓不時將跟有米 Jerman的親密相放 fb。

密會老闆

太陽城集團老闆周焯華(左一)年約 40歲,藍莓承認跟他在澳門密會。

錢國偉帶挈藍莓做天使妹(右一),性感肯露,好快被監製賞識入無綫拍電視劇。

有份拍重頭劇《衝上雲霄 2》,不過戲份唔多的她要著三點式騷胸騷腿上鏡。

肯埋單就得

即使背後有老闆射住,藍莓仍絕不放過任何結識有米後生男機會。

「佢同許廷鏗嘅哥哥 Wilson今年初喺夜場搭上,兩個都鍾意飲,次次都飲到好醉,簡直一拍即合,藍莓知道對方係律師,屋企又有家底,就咬住唔放。有排佢哋成日拖住手落蘭桂坊,好多朋友都知,但藍莓間唔中玩失蹤,兩個成日嘈交,三個月就散咗。」

甩許廷鏗胞兄後,藍莓轉黐金勞紋身男。三月中,記者發現二人跟一班朋友在尖沙咀 Butterfly酒店食完晚飯,紋身男埋單後就撇低朋友同藍莓搭的士離開;而同一時間,藍莓跟另一有米男 Jerman亦周圍玩食好嘢。

「藍莓叫對方做 BB,佢哋成日飛去外地玩, Jerman好闊綽,肯送名牌禮物;不過藍莓好醒,唔會正式介紹邊個係佢男友,總之埋到身,只要肯埋單,就好易過到關。」知情者說。

有份拍重頭劇《衝上雲霄 2》,不過戲份唔多的她要著三點式騷胸騷腿上鏡。

去年底,藍莓坐保母車拍無綫宣傳節目,車廂豪華,真皮梳化加窗簾,豪過好多藝人。

立志改變

17歲入行的藍莓,樣貌身材不斷有變化,由闊臉細眼平胸執到高鼻大眼瓜子臉,就連林峯都曾經跟她交手,夜店啜爆成為一晚峯女郎。

06年

眼細鼻扁闊臉,據知當時藍莓已決心入娛樂圈。

09年

做兼職模特兒,樣貌開始有改變,單眼皮變雙,鼻亦有輕微加高。

12年

成為天使妹,身材樣貌都有大變化,上圍再度發育,不時露深坑事業線。



鍾意就快D Share啦!