網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2013年5月7日 星期二

三哥寸演員做得唔好




三哥寸演員做得唔好



■苗僑偉和萬綺雯的新劇《好心作怪》將緊接《金枝貳》推出,苗僑偉強調《好》劇簡單易明。

苗僑偉(三哥)和萬綺雯(蚊蚊)主演的無綫劇《好心作怪》緊接《金枝貳》播映,昨日二人現身電視城,對被指為收視救亡,三哥說:「唔好咁講,我驚救唔到亡,越拖越累喎!希望沖淡嚇喇,有啲另外戲種睇嚇啱唔啱,我都希望將啲收視掹番好啲。其實我覺得如果《金枝貳》收視唔得都幾冷門,呢套好啱香港觀眾口味,佢哋鍾意好宮廷、勾心鬥角啲戲,得21點真係好奇怪囉!」

事實上近期無綫劇收視偏低,從年頭至今,暫時只有《老表,你好嘢!》整套劇平均收視有30點以上,有份參演的蚊蚊笑說:「呢餐飯唔易食㗎!」問到三哥會否視為目標?他說:「如果破咗《金枝貳》呢個紀錄,低過21點(平均),咪請鵬哥(無綫高層梁乃鵬)食飯,同佢講對唔住,我哋演員做得唔好,有怪莫怪!」

「唔啱觀眾口味」

不過三哥都有替《金枝貳》講好說話,他說:「會唔會計錯數呀?呢套劇又古裝、又大卡士喎,TVB啲慣性收視照計唔會得21點。」對於有演員稱不明對白的內容,三哥說:「可能係唔啱觀眾口味。」

採訪、攝影:何慧斯





鍾意就快D Share啦!