網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2013年5月10日 星期五

「吸煙王」潑婦罵街




插圖: Wendy

揞名爆

「吸煙王」潑婦罵街

「吸煙王」平日喺鏡頭前,好似官仔骨骨,又因為一套內地清裝劇嘅情深演出,忽然紅咗!不過,都係嗰句,人係唔可以睇表面嘅。

話說早前有個女記者去拍劇現場探班,同幾個演員吹水得好開心。點知「吸煙王」一見到有記者就氣沖沖走埋去大大聲鬧:「做咩呀?嚟做我呀!」跟住就喺啲圍觀嘅街坊面前,喪鬧人哋 15分鐘。嘩,乜依家拍緊黑社會片咩?人哋一個女仔夜麻麻去啲舊區探班,已經驚驚哋㗎喇!仲要無啦啦俾人嚇一嚇,即刻面都青埋,真係無陰功!

媽咪姐只想講,阿大明星,你都未問人做邊間傳媒就即刻鬧人,根本係無理取鬧囉!幕後線人仲話,佢喪鬧嗰 15分鐘,根本無 point,純粹發洩個人對傳媒嘅怨氣、拍劇嘅煩躁。有演員都睇唔過眼,走去勸佢,但「吸煙王」依然唔停嘴。咁無品!難怪佢同前度「木板」分手都係擘面互插收場啦。



鍾意就快D Share啦!