網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2013年5月23日 星期四

假的真不了 群起杯葛李思捷 《玩嘢王》造假埋尾




探熱針

假的真不了 群起杯葛李思捷 《玩嘢王》造假埋尾

由李思捷一手策劃的整人節目《玩嘢王》,近日一枝獨秀,收視高開二十點,連帶有份被玩的馬賽以及參與整人任務的鍾嘉欣亦人氣急升。恃住高收視做金鐘罩,李思捷愈玩愈過分,早前用測謊機玩周家蔚,狂問閨房性事,洪天明知道後躁爆發火,監製為息事寧人,最後大刀刪走兒童不宜內容。

據了解,為防藝人繼續出醜,藝員科落禁令唔再放人,李思捷為要完成最後三集《玩嘢王》,除要預先通知「被玩」嘉賓,更要呈報所有玩嘢內容,搞到「玩嘢」變「假嘢」。

集體投訴

李思捷孭飛的《玩嘢王》,雖然被指明抄由 Hardpack樂隊 Kevin掌舵的網上整蠱節目《玩爆你個腎》,依然吸納到師奶觀眾捧場,在週末拍烏蠅時段錄得二十點收視。據了解,因李思捷愈玩愈過火,最終辣㷫藝員科,上週六(五月十八日)播出的「陳智燊 cast功夫片」,內容其實全部造假,卡士更愈來愈奀,由起初的馬賽、鍾嘉欣花旦級別,到第五集跌 watt去到陳智燊,甚至要玩埋外人區瑞強等先夠充撐場面。

「徐子珊同呂慧儀俾思捷用電話整蠱完都有啲㷫,先後同公司反映過,連佢口中嘅阿姐陳雅倫都唔妥佢利用緋聞造宣傳。去到第四集周家蔚俾佢問大肚時老公點解決?鍾意咩姿勢?愈問愈三級,思捷仲要臨時爆肚無照稿問,搞到幫手玩人嘅江欣燕聽到皺曬眉,連現場工作人員都覺得過咗火位。純粹滿足自己多過為收視,洪天明後來幫老婆搵監製理論,最後公司剪走所有三級內容。藝員科覺得長遠落去會有問題,怕影響藝人形象。」無綫工作人員透露。

連九唔搭八的區瑞強都有機會成為被玩對象,都拜無綫自己友群起杯葛有關。

早前被本刊拍到跟陳雅倫在街上又嘴又攬,口齒伶俐的李思捷支吾以對唔敢反駁,其後他邀請陳雅倫上節目做嘉賓,兩人刻意扮唔熟,更加此地無銀。

玩嘢王》早前搞祝捷會,有份出現撐場的有分量藝人唔算多,李思捷亦承認人緣差,冇人敢埋身。

有指李思捷睇人嚟玩,就算揀鍾嘉欣,都係玩人唔係被玩,唔敢得罪一線小生花旦。

有商有量

唔想送羊入虎口,藝員科出手做嘢,凡李思捷搵嘉賓上節目一律拒絕,除非肯將被玩內容、對白預先給藝人過目。

「上星期玩陳智燊嗰集,佢一早知道,所以能夠保持靚仔樣出鏡之餘又唔會出醜,只需要配合內容做出誇張表情,最重要呃到觀眾。總之日後好難再有第一集阿 Bob真情流露爆粗鬧人咁激。其實思捷都想再添食,不過仲邊有人肯落疊,做完七集都要收檔。」知情者說。

無綫日前為節目搞祝捷會,問到會唔會再添食,得罪人多李思捷直言:「都玩完啦,而家好多藝人見到我都怕。」

三級內容被 cut

李思捷愈玩愈過火,第四集狂問性問題,連江欣燕都嚇到答唔到口,踩界問題最後被刪走,不過周家蔚反應全部屬真。

假玩

事先知道被玩的陳智燊在第五集反應全部造假,所以他可以由頭到尾保持靚仔樣,不過搞笑程度跌 watt。

陳智燊受力捧,正在上位的他當然要受保護。

真玩

動員幾十人加埋結婚無耐的新娘新郎做大龍鳳,阿 Bob被玩到爆粗兼燶面,真我性格盡現。

玩大咗

將觀眾嘅快樂建築响藝人痛苦及出醜身上,遇着對手小氣唔講道理,分分鐘反面收場。

汪明荃

整人開山鼻祖曾志偉,早於 92年《歡樂滿東華》,以「姦夫淫婦」及「久男女」形容汪明荃和羅家英,因而惹怒阿姐,後來要跪地向她道歉才獲原諒。

薛凱琪

由 Kevin策劃的《玩爆你個腎》,早前出動十多位惡形惡相紋身臨記去 Fiona排舞室,逼合照,再逼佢唱生日歌贈「大佬」,更恐嚇她不准再落尖沙咀, Fiona受驚當場爆喊。



鍾意就快D Share啦!