掃呢頁CODE去手機

2013年5月24日 星期五

無綫急曬冷 擺 Bosco杏兒上枱




醒目胡杏兒 mark實馬國明吹吓水,而另一邊嘅徐子珊就同王祖藍研究電話,得番黃宗澤一個無人理,惟有扮無嘢,四圍眼望望。

媽咪姐

無綫急曬冷 擺 Bosco杏兒上枱

以往一台獨大嘅無綫,呢排收視創新低,重頭劇《金枝貳》平均只得 19點收視,演員及幕後人員又內訌!為咗挽回聲勢,周三( 22日)無綫以取得下年「世界盃」播映權為名,特別安排全台三百個藝員一齊返公司拍短片,仲講明話會停廠配合。之不過,好多當家小生花旦好似陳豪、楊怡、謝天華、陳法拉、鍾嘉欣、陳茵媺等都無到,咁又點叫做齊人先?但大台總算人多,嗌口號時都夠大聲嘅。

杏兒同 Bosco俾公司安排企埋一齊,雖然媽咪姐無讀過啲咩行為心理學,但見到一個玩手指,另一個掹衫,就知佢哋周身都唔聚財囉。

睇勻全場,最引人注意嘅,就只有胡杏兒同黃宗澤( Bosco)呢對過氣情侶。未埋位時,杏兒仲好大方講會企喺 Bosco隔籬,但係到真正企埋一齊嘅時候就好避忌,全程只係同馬國明咬耳仔咋,眼尾都唔望一下前男友。話無嘢?你信唔信吖?反正媽咪姐就不信鳥!而新加入無綫嘅黃翠如、洪永城同陸浩明等「有線幫」唔單止被力捧,翠如 BB仲企喺第二排㖭!不過,最值得向大家「報喜」嘅係,媽咪姐聽到殼王陳國強喺錄影廠揸住咪同大班藝員講,希望未來開劇時至少有八成劇本,唔再「飛紙仔」。嘩,係真嘅話,「如妃」就唔使再咁勞氣!我哋班 C9仔又唔使睇極都唔明編劇想噏乜咯!善哉。善哉。

無綫急 call藝人曬冷,但林峯、吳卓羲等都北上拍劇,趕唔切返。好彩,點都仲 call到幾百人入廠影呢張大合照,仲造就咗蕭正楠、王祖藍首次企上第一排。不過呢,呢套紅男綠女制服,就真係娘咗啲囉。

上年仲齊人

上年 7月殼王嗌曬冷,仲有陳豪同嘉欣 BB等一班一線撐場,今年就只有胡杏兒同黃宗澤現身。而且上年因為着私夥衫,點都有啲美腿睇吓,媽咪姐強烈要求下年都要着短裙仔呀。

陳敏之同胡定欣喺 TVB都捱咗好多年,呢幾年先叫有少少起色,做吓「女二」,但黃翠如(圈)新加入拍劇就坐正做女主角,排位時又可以企埋第二排。兩位姐仔仲笑得出,果然好戲!

落難 BB

呢排俾人翻舊賬嘅翠如 BB,一講番當年 17歲喺《鏗鏘集》大講對六四嘅睇法時,即刻眼濕濕,好委屈咁話:「人長大咗,睇法都已經唔同。」阿女,乜是非黑白唔係愈大愈明嘅咩?

黃宗澤拍宣傳片時全程「被封嘴」,好彩一拍完,有唯唯(梁烈唯)「送上門」,個嘴無用咁耐,終於可以鬱吓!又可以俾人影吓,證明自己都有朋友唔係孤獨精。



鍾意就快D Share啦!