掃呢頁CODE去手機

2013年5月15日 星期三

不求人 母親節 no show 陳法拉開公司捧自己




上年法拉又飛台灣、又飛英國和法國,趕拍《衝上雲霄 II》,希望在今年 5月完成所有工作,準備飛美國讀書,仲計劃自組公司,自己做經理人。

真面目

不求人 母親節 no show 陳法拉開公司捧自己

微博精陳法拉,上星期突然寫出「這是我最後能做的,為你,為我!」即惹起情變傳聞。不過,原來法拉只係為事業煩惱,今個月便約滿無綫的法拉,下月會出發到美國修讀電影課程,據知 Neway大少奶去意已決,未來將會主力拍電影,而且對歌星夢亦未死心,誓要再出碟;今次法拉不再假手於人,將會自組經理人公司,自己話曬事。

老公薛世恒當然全力支持,法拉當務之急,要完成《衝上雲霄 II》的後期工作,週日適逢母親節, Neway大少奶都唔得閒陪奶奶,認真抵打。

法拉簽無綫開始,已由經理人 Cindy照顧,兩人感情好好,法拉自組公司,當然希望 Cindy幫手。

06年開始拍劇,專演姣精的陳法拉,近年成功轉型上位做花旦, 07年更在無綫頒獎禮奪得「最佳女配角」,不過,原來法拉一早向好友透露,希望在影圈大展拳腳,而且出生在音樂世家,祖父祖母都是聲樂老師,舊年處女碟滑鐵盧,法拉希望再次出碟挽回面子和家聲。

抄足阿佘

事業心重的法拉,經過去年跟唱片公司星煥反面之後,由今年初開始已招兵買馬,希望美國回港之後,馬上就成立自己的工作室,自己做經理人,劇本、揀歌自己話曬事。

知情人士說︰「其實近呢兩年,好多內地劇搵法拉,價錢都唔低㗎,不過無綫唔肯放人,你諗吓,視後楊怡都係拍咗一套咁大把,點會肯放佢?」

眼見佘詩曼成功打入內地市場,又同時與無綫保持友好關係,法拉想照辦煮碗,據知她最近積極拉攏一手湊大自己的經理人 Cindy過檔,似足當年阿佘帶埋 TVB經理人 Tina一齊走!

12/5薛老太做節

母親節當日,薛老太下午出門口散步,晚上就與薛老爺到細仔薛嘉麟同新抱諸葛紫岐屋企,慶祝母親節。

上週五,法拉上載微博,半夜三更仲為《衝 II》配音做後期,希望盡快完成手頭上的工作,至於新劇的宣傳,睇怕法拉都未必做到。

法拉︰咩都有可能性

臨別秋波,法拉幫《衝上雲霄 II》完成配音,連母親節都陪唔到奶奶薛老太,上週日( 12日),下午 3時多,薛老太單拖步出位於九肚山的皓朗山莊薛家大宅,心情大好的薛老太撞到鄰居放狗,仲同狗仔玩咗陣;直到晚上 6時多,跟薛老爺步行到薛嘉麟和諸葛紫岐屋企食晚飯,慶祝母親節。

本刊致電法拉,問她與無綫的合約進展,她說與無綫關係好好,問到是否計劃自組公司,她說︰「等我去完美國完成咗個課程先,總之咩都有可能性。」

10/5

9號發出疑似情變微博之後,淩晨法拉即刻把微博刪除, 10號又發另一段微博,終於講得明啲。

薛世恒一向支持法拉的工作,當時盛傳揼本成立星煥國際,捧法拉做一姐圓歌星夢。如今法拉自組公司,又點少得佢一份。

除了《衝上雲霄 II》,法拉只剩一套《傳愛事務所》,有傳法拉扭計唔續約,無綫即時調上去做台慶劇,幫法拉爭視後,可惜都氹唔掂法拉。《忽然 1周》圖片

《忽然 1周》圖片

唔妥嘉欣 BB

出生於音樂世家的陳法拉,自小學習鋼琴, 10簽約星煥國際出碟,但直到 12年才推出處女唱片《 Beautiful Life》。當時與鍾嘉欣同是星煥歌手,唱片公司老闆何哲圖又特別偏心鍾嘉欣,令法拉覺得宣傳大細超,導致銷量不佳。雖然,其後成立新公司星揚娛樂,把法拉收歸旗下做一姐,但最終都是反面收場。

法拉處女唱片(圖)成績一般,台上演出機會又少,每次都掹車邊,唔服氣的法拉,希望可以在樂壇爭番啖氣。《蘋果日報》圖片

相信除了鍾嘉欣,星煥的女歌手都有微言,去年離開星煥的法拉都強調一定會繼續唱歌。

兄弟暗鬥

坐擁億萬身家的薛氏家族,現時由法拉老爺薛濟傑,帶領兩位公子薛世恒和薛嘉麟打江山,身為薛家長子的薛世恒,雖與法拉結婚兩年,但兩人卻始終不肯公開夫妻關係,而大少亦十分低調。法拉與諸葛紫岐在娛樂版明爭、兩兄弟就在公司裏暗鬥,近年薛世恒被指在家族生意中失勢,反而二少薛嘉麟於 08年成為中大印刷行政總裁,更取替大哥打理 Neway和星娛樂,成為兩公司的掌舵人。

薛嘉麟重振 Neway星娛樂,更成功說服想收山的關心妍續約,就算講明唔出席樂壇頒獎禮,都要留個一姐喺唱片公司坐鎮。《蘋果日報》圖片

二少得勢,諸葛紫岐亦懂得奶奶政策,兩公婆氹得兩位老人家貼貼服服。



鍾意就快D Share啦!