網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2013年5月31日 星期五

志偉唔敢撬TVB藝人

video


志偉唔敢撬TVB藝人

爆肌家輝縮水回塘:老婆冇反應

曾志偉及張家輝前晚到金鐘欣賞電影《中國合夥人》首映禮,有傳志偉開公司撬走無綫藝人,但志偉否認:「我只係開製作公司,而且點會撬?我係打佢(陳國強)工,點敢同佢搶人,我儍咗咩!」而昨日有周刊指志偉兒子曾國猷的妻子在facebook爆粗鬧老公及奶奶,但至截稿前志偉仍未回應。

至於練得一身朱古力肌肉的家輝表示,老婆關詠荷睇完沒有反應,連稱讚都沒有:「佢話我啲肉好似爆炸緊,佢有冇feel都係成日同我講好愛我。」他透露為了健康著想,已推了一部要他增肥做肥佬的戲。對於變大隻後多異性埋身,他即說:「我唔係活躍嘅人,不過我都想有。」

採訪:溫敏芝

攝影:陳俊強



■志偉(右)與家輝難得聚頭,自然傾番餐。



■張學友與邱淑貞傾到指手劃腳,十分搞笑。

逢周五隨《蘋果日報》附送嘅時尚美容雜誌《add》雖然早已派完;

拎唔到書嘅朋友,可以上番《add》嘅官網 http://add.appledaily.com 睇番足本網上版,除咗有專訪外,仲有好多時裝靚嘢睇!



鍾意就快D Share啦!