掃呢頁CODE去手機

2013年5月29日 星期三

黃宗澤不知 Victoria是誰




型男索女企埋一齊,可惜 Bosco唔知 Victoria係乜水,佢仲以為對方係韓妹,唔敢同對方講嘢!

FBI

黃宗澤不知 Victoria是誰

上週五( 24日)東方神起師妹、韓國偶像組合 f(x)嘅華裔隊長宋茜( Victoria)嚟咗香港。出席手袋品牌活動,大批 K-pop粉絲一早已到場等見偶像,風頭絕對蓋過同場嘅黃宗澤( Bosco)。

Victoria完全冇架子,出場時仲四萬咁口對住班 fans同 FBI,咁 nice,抵你紅啦!

全身黑色打扮嘅 Victoria全程笑容滿面,仲鬼咁親民不停同 fans揮手,不過 Bosco就有眼不識泰山, FBI問佢有冇興趣識 Victoria?佢竟然話自己唔識韓文。 FBI提佢 Victoria係中國人,中文名叫宋茜, Bosco惟有厚住面皮話:「吓?咁認識吓囉!其實同外國女仔拍拖無所謂,不過係怕自己見識少啫!」𠵱家 K-pop咁 hit,好心 Bosco就補吓習啦!

Victoria企定定影完相, FBI同班行家就撲埋去同佢做訪問,點知 Victoria嘅韓籍助手即刻擋住,搞到 nice爆嘅 Victoria唔知點好。最後公關就安排 Victoria企喺櫃枱後面,方便做訪問之餘,最大作用係令班記者唔使黐實 Victoria,咁佢助手就唔使咁大反應啦。



鍾意就快D Share啦!