掃呢頁CODE去手機

2013年6月6日 星期四

大玩具 貪抵玩 葛民輝百萬買蓮花跑車




阿葛買車如衣服,肚餓反而無要求,食個麵包搞掂。

探熱針

大玩具 貪抵玩 葛民輝百萬買蓮花跑車

圈中愛玩車,郭富城、張智霖、餘文樂十對手唔夠數,葛民輝也是其中代表,名下七人車、 MINI Cooper、寶馬左擁右抱,早前他再豪擲百萬,購入較冷門的蓮花( Lotus)開篷跑車 Elise Sc,還特意為大玩具使多十萬,噴成他情有獨鍾的啞黑色。

新車仍在扮靚中,阿葛外出,如常出動價值六十萬的貴版 MINI Cooper( Cooper S JCW),日前他到九龍城買麵包,隨手將舊愛 double park在馬路,違例偷雞,阿葛九秒九買完閃人!

似揸賽車

名下有四部車的葛民輝,早前再花過百萬購入蓮花( Lotus) Elise Sc,其實早在○四年,他亦曾以四十四萬購入同一款車,當時阿葛講過,「個 seat位幾難坐,亦都唔係想像中好揸。」

事隔九年,阿葛兩個月前以近百萬,再度購入最新款的 Elise Sc開篷跑車。「 Lotus喺香港一向都唔算大熱,不過愛車嘅人就一定會鍾意,揸起上嚟好似揸緊小型賽車,好有揸(法)拉利感覺,水位(車價)又平(法)拉利一半,幾抵玩!」一名車行職員說。

(《蘋果日報》圖片)

早前阿葛以百萬購入新款蓮花開篷跑車,並改噴成最愛的啞黑色。

十萬改色

極愛啞黑色的阿葛,新車落地後,第一時間送入位於九龍灣的車房,改裝換色。記者上星期在車房,發現阿葛的新玩具已經噴上第一層色,並準備數日後再上色多一次。

「一般新車出廠、改裝,半年內要打稅,而家佢(阿葛)架車改完色,只要肯忍手幾個月唔揸,半年期一到,就可以慳番唔使俾稅,但佢要噴啞黑色,噴油費十萬就走唔甩!」

買麵包期間,阿葛不時𥄫實部車,擔心要食「牛肉乾」。

葛民輝貪方便,將價值 60萬的 Cooper S違例 double park。

瘦身荷包脹

現年四十七歲的葛民輝,○八年為林海峰《是但噏求其大合唱 Part II》做演唱會嘉賓時,心臟病發一度昏迷入院。去年軟硬孖住草蜢再開騷,阿葛終於「的起心肝」搣走三十九磅肥肉,將大肚腩變朱古力腹肌。

人瘦咗,但荷包絕對有脹無縮,廣告、配音 keep住密密做,阿葛的收入可觀,花過百萬買玩具,濕碎!

近年阿葛主要收入來源來自廣告代言、電台和廣告配音。

去年阿葛為演唱會減去 39磅贅肉,罕有除衫曬腹肌。

近年電影大幅減產的阿葛,近作是客串今年的賀歲電影《百星酒店》。

鮮有緋聞的阿葛,一度傳出與麥當勞高層黎韋詩搭上,兩人出席活動時刻意保持距離。(《蘋果日報》圖片)



鍾意就快D Share啦!