掃呢頁CODE去手機

2013年6月6日 星期四

阿杜劉華包抄穀 Sammi攞影後




哮喘兼戒煙多時,杜 Sir一聲令下, Sammi硬掘扯煙上陣。

探熱針

阿杜劉華包抄穀 Sammi攞影後

失落今屆金像獎最佳女主角的鄭秀文,剛完成杜琪峯新作《盲探》。杜導為愛將度身訂造女警阿彤一角,要癲要喪仲要打到飛起,俾曬位 Sammi發揮;難得合作無間的劉華,唔介意變「傍友」做陪襯,拍攝期間還做埋私人武術指導,親自落場,試走位、驗威吔。

兩「猛男」出盡力幫拖,無非都是幫 Sammi在來年金像獎爭取入場券,果然夠朋友!

信曬導演

有多套千萬票房紀錄電影的鄭秀文,先後六次獲金像獎提名最佳女主角,包括今年憑着《高海拔之戀 II》再獲提名,不過最終敗在有齊天時、地利的《春嬌與志明》楊千嬅手上,失望之情,頒獎禮上表露無遺。

對於愛將未能在電影成績表上突破,電影題材大部分以男性作主導的杜琪峯,將希望放在新片《盲探》中,度身設計角色給 Sammi外,亦特別將整部戲的軸心和戲分集中她身上,要癲、要喪、仲要打,比起劉華有更多發揮。

「拍杜 Sir嘅戲一向無劇本,每次都係去到現場,佢叫我點演我就照做,大家合作咗咁耐,嗰份默契信心講唔到俾你聽,只可以話我信,信到放曬手,完全無多心懷疑,照做!出到嚟嘅效果,出乎意料的好!」 Sammi說。

飛紙仔開工,片場內,杜 Sir不時 Sammi上身,向對方示範演繹方法。

角色度身訂造有發揮,連打燈都全面配合,令一向 A4身材的 Sammi,罕有現深坑。

劉華傍實

拍慣文戲的 Sammi,在《盲探》片中頂替劉華打鬥連場。已經七度同 Sammi合作的劉華,明知對方動作經驗唔夠,於是私人傳授秘技。

「今次有好多打鬥場面,好多時一場戲有好多招式要記,自己無呢方面概念,華仔就教我用跳舞嘅方法去記招式,好 work!」

據知 Sammi每次拍打戲,劉華即使無開工通告,都一定在場,親自為拍檔試位,盯到實!

其中有場 Sammi由二樓經電燈柱滑落地面,劉華不單只親自示範一次,到 Sammi親自埋位,劉華亦寸步不離,又為她檢查威吔,確定安全,才通知杜導 roll機,照顧周到。為咗 Sammi,連動作指導、威吔組都撈埋的劉華,夠曬義氣!

做開運動,筋骨柔軟,戲中做劉華好友的郭濤一手抽起 Sammi小腿,杜 Sir一 take收貨。

查案查出感情的 Sammi同劉華最終大團圓收場。

Sammi吊威吔由二樓電燈柱頂滑下,事前劉華親自為拍檔試位兼驗查,照顧有加。

在電影中有三十個造型的 Sammi,出動私夥衫令扮相更維妙維肖。

楊千嬅憑《春嬌與志明》捧走今屆影後,令六度獲提名的 Sammi大失所望。

《盲》片在康城舉行全球首映,連一向唔多願行紅地氈的 Sammi都俾面配合出席。



鍾意就快D Share啦!