掃呢頁CODE去手機

2013年9月12日 星期四

阿梅故居分得十一萬 梅媽哭訴:醫藥費都要賒!




阿梅臨終前交由信託基金分配生活費給梅媽,原意是保障母親晚年仍豐衣足食,不會斷糧,但今日的梅媽卻非如此。

探熱針

阿梅故居分得十一萬 梅媽哭訴:醫藥費都要賒!

梅艷芳逝世十周年,過去一直就女兒遺產長年打官司的梅媽,最後搞到債務纏身,被法院頒令破產外,去年更一度遭遺產信託基金斷糧,山窮水盡。一心諗住賣出阿梅壽山村道故居,可以有百萬落袋解困,但因賣樓收益要先用以抵債,梅媽的百萬美夢最後扣剩十一萬。

近年開始靠 fans接濟的梅媽,醫藥費、香燭金、買餸錢統統靠賒借度日。望住眼前的十一萬支票,梅媽激動哭訴:「點解仲要剋扣我!」

其他影片
爭取到底

上月底,阿梅的壽山村道故居成功以一億五千萬售出,法庭要求滙豐信託在千萬訂金中,於本月三日先向梅媽發放拖欠年多的一百二十萬生活費,其中部分用作繳付梅媽居所的欠租。

去年被滙豐信託以「乾塘」為由,斷糧十四個月的梅媽,以為今次「袋袋平安」,不用再靠阿梅 fans接濟度日;豈料空歡喜一場,呢頭滙豐放水,破產信託人即入稟要求把有關款項直接用作還債。

七除八扣,上週四(九月五日)梅媽收到滙豐信託發放的支票,總數得番十一萬,自覺被「欺壓」的梅媽激動說:「做乜要咁搞我,呢啲錢係我個女支持我生活,俾我食飯,點解仲要剋扣。之前十四個月唔俾我食,好在好多人可憐我,我先撐到而家。原本諗住攞番百萬我唔會再打新官司,但咁樣剋扣我生活,我就唔會罷休。」據了解,就梅媽生活費的案件,已排期下月展開審理。

每提起阿梅的事,及斷糧期間醫生、朋友都讓她賒錢解困, 90歲的梅媽便老淚縱橫。



阿梅故居賣出,信託基金原向梅媽發放拖欠多時的百萬生活費,但被破產託人截胡,向法庭要求將該款項直接用作還債,結果梅媽生活費由百萬 cut到得番十一萬。

阿梅的壽山村道故居丟空十年,近日終以 1.5億賣給新地。

去年滙豐信託人通知聖保祿醫院,梅媽的五萬多元醫藥費不再代為繳付,要由梅媽自行承擔,無力清還的梅媽因此不能返醫院覆診。

向診所賒藥

梅媽解釋,除了因為欠租搞到一身債,早前因滙豐拒為她清還聖保祿醫院的五萬多元醫藥費,令她無法返醫院覆診,唯有靠向醫生賒三萬多元藥費撐住身體,就連省善真堂的燒衣香燭錢,一樣要賒。「呢年幾我多得個工人姐姐同我渡過難關,每日幫我搵最平、五蚊份嘅餸當一餐。我向來喺聖保祿醫院睇心臟,但上年佢哋(滙豐信託)話唔再幫我俾醫藥費,好在幫我睇開嘅西醫見我可憐,就叫我去佢診所睇,又賒藥俾我,中藥都係。街市肉檔都肯賒俾我,啲 fans又接濟我,我唔可以賒咗唔還。」梅媽喊住說。

上週四(九月五日),梅媽帶埋菲傭去灣仔街市買餸。肉檔可以賒,但菜檔梅媽就要即時磅水。買成個星期餸的她,只買生菜及雪藏雞腳,蒸條魚食吓都冇。

阿媽斷糧,冇大水喉照住的梅啟明稱曾外出搵工但冇人敢請,現靠老婆娘家幫忙接濟,唔怪得佢成日俾老婆當街鬧。

山窮水盡後,梅媽出入多數搭電車,慳得就慳。

衣冠塚欠租

靠賒借度日的梅媽,最難受是一直未能為阿梅立碑造衣冠塚。「阿梅死咗咁耐,一個墓碑都冇我好難過。所以佢一走,我幫佢同佢家姐買咗兩副棺材,放曬佢哋生前衣服物品做衣冠塚,諗住一有錢就喺內地買塊地為兩姊妹安葬立墓。但十年嚟都冇錢買,諗住賣到屋可以買地,點知又俾佢哋 hold住。搞到兩副衣冠塚一直安置喺人哋庵堂,上年我連一萬蚊安置費都俾唔到。」梅媽邊說邊拭淚。

昔日每月有十二萬生活費豪慣的梅媽,因要照顧不務正業的長子梅啟明一家,搞到彈藥鋪鋪清。

今年五月,高院法官就梅媽被拖欠生活費,質疑信託基金,為何律師費及管理費唔可以拖,但阿婆飯錢就可拖欠,有感違反阿梅生前要照顧母親的意願,故要求發放兩萬元生活費給她應急。雙方官司糾纏至今,九十歲的梅媽仍堅持到底。



梅媽為兩愛女在省善真堂擺放靈位,每逢她們的生死忌及節日,她必買祭品致祭。

心臟科醫生王國耀:我係賒藥俾佢!

為梅媽診病多年的心臟科醫生王國耀承認,去年開始讓梅媽到他中環的診所賒藥。

王國耀說:「之前我喺聖保祿醫院幫梅媽做通波仔手術,之後佢一直喺嗰度搵我覆診。後來因為醫院條數無找,但佢唔可以停藥,所以我叫佢去我私家診所繼續攞藥。佢需要咩我都會幫,藥費慢慢先找,唔會追,最緊要佢老人家身體冇事。」

據了解,梅媽賒藥年多,每三個月覆診一次,診金一千元,每次提取的三個月心臟藥費要七千九百多元,加加埋埋,梅媽約欠三萬六千元醫藥費。

省善真堂賒數四千

阿梅過身後,骨灰安放在大嶼山寶蓮寺,但梅媽及一班 fans則於九龍塘省善真堂設靈位供奉。梅媽聲言山窮水盡,去年盂蘭節為阿梅燒衣及設齋宴的四千多元費用,至今仍拖欠。本刊向省善真堂求證,職員(下圖)拿出梅媽的欠單證明屬實,雖然舊債未清,但剛過去的盂蘭節,省善真堂仍繼續賒數為阿梅燒衣。



鍾意就快D Share啦!