網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2013年9月18日 星期三

成功爭取 靠黐加戲 梁嘉琪冧電監製犯眾憎




梁嘉琪雖然威脅唔到女一翠如 BB,但就成功博得加戲分成為女二,心情大靚,並指示傅嘉莉上前進行拜神儀式。

真面目

成功爭取 靠黐加戲 梁嘉琪冧電監製犯眾憎

07年由有線電視過檔無綫的梁嘉琪,最近曝光率好高,剛剛播完《師父·明白了》,又主持節目《學是學非》;最近又有份拍新劇《愛我請留言》,好過唔少無綫出身的藝員。

據知,梁嘉琪深得新上位男監製陳耀全歡心,一向是戚其義愛將的陳耀全,去年正式升任監製,自然關照梁嘉琪,早在《金枝慾孽貳》開始,一連三劇都起用梁嘉琪。氹得掂監製,加戲冇問題啦!

上週五,《愛我請留言》開鏡拜神,各演員解散後,梁嘉琪一見監製陳耀全即上前密斟,完全不避忌。

梁嘉琪於 08年拍《學警狙擊》飾演花若葆(藥煲)時已算引起觀眾注意,最近又於《師父.明白了》飾演啞女一角,角色同演技都好有發揮,不過人氣始終被女一黃翠如騎住,《愛我請留言》新劇又係黃翠如擔正,梁嘉琪惟有出招搶戲。

監製陳耀全

開鏡當日記者叫梁嘉琪和陳耀全監製二人一起合照,當時嘉琪笑到四萬咁口,十分興奮。

好有男人緣

09年梁嘉琪拍《學警狙擊》演技已受注目,當時還盛傳與男角陳鍵鋒拍拖。

梁嘉琪近年拍的劇集《師父.明白了》和《愛我請留言》,都是由陳耀全監製。

原來陳耀全是前無綫金牌監製戚其義的愛將,在他還是編導的時候,戚其義已經放手給他去拍《金枝慾孽貳》同《珠光寶氣》的結局,去年陳終於由編導升為監製,而《師》是他首部監製的劇集,於新劇再度沿用《師》的原班人馬,當然亦有梁嘉琪份。

知情人士說︰「嘉琪好有男人緣,佢同班男幕後好玩得埋!佢同 Andy(陳耀全)好鬼 friend,次次梁嘉琪埋位, Andy特別緊張。」據知陳耀全仍未婚,有說其女友亦同在無綫工作,但梁嘉琪都未有避忌。

「佢係我嘅恩師」

上月 27日,梁嘉琪和傅嘉莉在中環拍外景,由傍晚拍至第二朝,監製先拍完梁嘉琪的戲分,直至淩晨 2點幾,等足成晚的傅嘉莉先落車開工,可見對梁嘉琪特別優待。冧掂監製,最近梁嘉琪亦成功加戲。「嘉琪喺《愛》同《師》都係做女二,雖然未可以上女一,但都想個角色出啲,之前個啞女角色,都係監製度畀佢嘅!最近《愛》劇佢本來冇咁多戲,不過忽然加咗好多靚位畀佢,好多人都知乜事,同劇啲女仔梗係唔多順氣啦!」知情人士說。

外景當晚,梁嘉琪同傅嘉莉全程都沒有任何交流,梁嘉琪只在監製陳耀全身邊氹氹轉,一時睇 playback、一時又對劇本,傅嘉莉則索性上車等埋位冇眼睇。上週五( 13日),本刊致電梁嘉琪,她說︰「佢係一個好好嘅監製,佢係我嘅恩師,我又唔驚傳緋聞,拍劇啫!」唔係無綫親生女,但梁嘉琪勝在夠搏,抵你咁招積!

用勻 3劇

《金枝慾孽貳》

梁嘉琪有份參演《金枝慾孽貳》,當時陳耀全還是編導身份,但已獲監製戚其義授權拍攝結局的戲分。

《師父.明白了》

梁嘉琪於陳耀全首部監製劇集《師父.明白了》飾演啞妹一角,角色和演技都有很大發揮。

《愛我請留言》

梁嘉琪和傅嘉莉早前在中環拍攝《愛我請留言》外景,二人不用埋位時也沒有任何交流。

傅嘉莉白等

唔夠梁嘉琪主動,傅嘉莉成晚在 crew車上等候埋位。

差不多到淩晨 2點左右,先到傅嘉莉埋位拍拗柴的戲分。

爭上癮

原來梁嘉琪有鋪同人爭嘅癮, 05年先在《夥頭智多星》同江若琳爭做女主角, 06年接住傳出與謝安琪爭仔,再到由有線過檔無綫,同一班無綫藝員爭拍劇。

梁嘉琪 05年參加《夥頭智多星》女主角招募,揮贏江若琳(左)得冠軍,即時傳出兩女不和。

06年有報道指梁嘉琪和張繼聰有過一段情,其後分手收場,張繼聰更在年底與懷孕的謝安琪結婚, Kay更傳為第三者。《蘋果日報》圖片

梁嘉琪曾任有線電視節目主持,更有份主持《怪談》節目,但未得經理人公司同意,就私自參加《夥頭智多星》女主角招募。《忽然 1周》圖片



鍾意就快D Share啦!