網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2013年9月12日 星期四

聯誼黃宗澤徐子珊 胡定欣好入戲




惡作劇之吻

Bosco忽然撲出嚟話要錫壽星女,胡定欣對住鏡頭冇得話 NO,不過就笑唔出。

同你吟一吟

聯誼黃宗澤徐子珊 胡定欣好入戲

星期一(九月九日)係胡定欣三十一歲生日,壽星女前一晚做完《衝上雲霄 II》戶外直播,第二朝又要返電視城為新劇《點金勝手》做開鏡拜神,幾乎冇覺好瞓。

之前有傳胡定欣為咗撐好姊妹胡杏兒,對同劇對手黃宗澤不瞅不睬,至於同 Bosco傳過有 road嘅徐子珊,亦被列入透明對待名單。

不過開鏡拜神活動上,壽星女交足戲,同徐子珊不知幾老友,又攬又拖;至於 Bosco,胡定欣更加主動到行埋去傾偈打招呼,之後記者叫合照,雖然都交到戲,不過一影完就面黑黑彈開。

拍劇同交戲一樣,最緊要培養情緒,臨近尾聲, Bosco終於「入戲」,同娛樂直播做訪問,失驚無神向壽星女送上 birthday kiss,搞到被指有資格做未來視後嘅胡定欣,當堂窒咗窒, Bosco呢招先「啜」奪人,真正視後胡杏兒都未必招架得住囉!

錫到冧

同一情況,人物換上黃智賢,你睇胡定欣笑得幾開心。

果然係好姊妹!

(設計對白)

同嘴藐藐嘅徐子珊攬曬影合照,胡定欣好戲到呢!

見到胡定欣徐子珊一齊上香, Bosco呢個眼神,好古怪。



鍾意就快D Share啦!