掃呢頁CODE去手機

2013年9月12日 星期四

蝦餃返學有特權  Kelly收投訴




為咗唔想令囝囝校園生活曝光, Kelly嚴禁老師在課堂影相,結果惹來其他家長投訴。

探熱針

蝦餃返學有特權  Kelly收投訴

潮媽 Kelly陳慧琳的四歲大仔劉昇(蝦餃仔)今年升讀 K2,並由紅磡校舍遷往九龍塘返學。轉新環境,有指 Kelly同學校約法三章,不允老師上堂時幫學生拍生活照。

天後開到聲,校方照單全收,向蝦餃仔就讀的班級下禁攝令,其他家長知道後紛表不滿,並向學校投訴。

其他影片
禁攝令

蝦餃仔就讀的九龍塘 St. Catherine's國際英文幼稚園,老師會定期在上堂時為學生拍攝生活照,然後放上學校網頁,讓家長自行下載相片留紀念。

為免囝囝校園生活曝光, Kelly即時「怪獸家長」上身,向校方提出反對,更奇是校方竟答應照做,至於同蝦餃仔同班的學生家長,卻因長期收不到仔女生活照,曾致電學校投訴。

「有同蝦餃仔一班嘅家長,見隔籬班啲仔女成日有相睇,咪返去問老師點解佢哋冇,老師解釋話因為有個別家長唔想小朋友上堂俾人影相,講到呢度大家就知咩事啦。」一名家長透露。

要為電影飛到歐洲開工的 Kelly,於上月三十日趕及返港陪囝囝開學,捱住眼瞓管接管送,但蝦餃仔一見到菲傭姐姐,竟然甩開媽咪隻手,令 Kelly當堂發曬𤷪𤺧。

蝦餃仔一見工人,即甩開媽咪手上前嗲工人。



個仔寧願黐工人都唔黐自己, Kelly冇癮之餘,更相當𤷪𤺧。



上週,蝦餃仔放學惹來大批傳媒拍照, Kelly更唔怕地下濕,跪低同囝囝影合照。

特訓蝦餃仔

父母個個都想仔女「贏在起跑線」, Kelly亦不例外,據知她收到風男拔小學改制「玩拔尖」,讀緊 K2幼稚園生,只要夠資格便可直接跳班報小一。為了「越級」挑戰成功,今年暑假, Kelly為蝦餃仔報讀了 Kiddy Master教育中心的單對單英文班,主要訓練囝囝英文朗誦、講故事以及面試技巧,每堂一千,蝦餃仔上足八堂。

要培養拔尖蝦餃, Kelly多多錢都肯俾。上月暑假未完,還未剪短頭髮的蝦餃仔,由菲傭姐姐陪同到位於九龍灣的教育中心上堂,見到有記者,菲傭姐姐九秒九抱少主衝入校舍。

已經大個仔,返學唔再喊的蝦餃仔,「雙腳唔着地」的港孩本色仲未戒甩,放學即刻扭抱抱,用力拑實菲傭姐姐,一齊上車返屋企。

一歲多的細仔小龍包同哥哥餅印一樣, Kelly早已為他物色 play group。

俾 Kelly寵壞變「港孩」的蝦餃仔,早前返英文班時,不斷扭計要工人抱,唔肯落地行。



做咗媽咪後, Kelly工作量大減,專心湊仔,只間中亮相公開活動,早前為撐好友雷頌德才答應在演唱會演出。



鍾意就快D Share啦!