網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2013年9月27日 星期五

袁彌明搵定律師狙擊 TVB




「人民力量」主席袁彌明喺 fb呼籲大家加入「全球反 TVB大聯盟」,希望一班藝人齊心合力,「無綫同一班藝員簽一年一個騷,求其俾幾百蚊就雪你一年,連 30蚊最低工資都冇呀!」

媽咪姐

袁彌明搵定律師狙擊 TVB

亞視長期唔爭氣、王維基電視牌搞極唔成,無綫始終仲係一台獨大,不過上星期,呢個局面竟然出現逆轉。上周四( 19日),通訊事務管理局裁定無綫壟斷藝員同歌手,罰無綫 90萬港元。

90萬,無綫一晚黃金時段嘅廣告收入都喺番度啦,不過錢銀事小,意義重大,呢次處罰象徵住政府終於意識到,一班藝員同歌手多年來都喺一個欠缺自由度嘅娛圈生態委曲求全!感受到大眾喺一個冇選擇嘅情況下「被娛樂」,增發免費電視牌照係幾咁刻不容緩。

家陣從政嘅袁彌明,就已經搵定一班律師團隊,同時呼籲曾經身受其害嘅一眾藝人,拎份合約出嚟俾律師過目,希望盡快可以搞集體訴訟,向無綫挑機。睇嚟 TVB都幾頭痕!

據知袁彌明正準備搵埋梁思浩上船,梁說:「當年簽無綫五年都係一年一騷,每個騷得三千蚊,後期冇騷㖭!」

通訊局指無綫合約規定歌手同藝人喺其他電視台禁止用廣東話,屬不當行為。罰款令一出,有網友上周就單拖直踩電視城,舉紙「捍衞廣東話」!



鍾意就快D Share啦!