網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2013年10月28日 星期一

張松枝:無綫12年冇加人工 張松枝,




張松枝:無綫12年冇加人工



張松枝(36歲)

年資:19年

曾演劇集:《離島特警》演沈天佑、《回到三國》演趙子龍

港版半澤直樹角色:渡真利忍

有「禦用二世祖」之稱的張松枝,在無綫工作了18年,看著一個大家庭因制度變成冰冷沒感情的公司,為追尋夢想,張松枝放棄穩定收入過檔香港電視,得知港視未獲發牌即時失去方向,高呼還我一個電視夢!

「喺無綫18年,後生時好有衝勁,就算有唔開心、困難都好易過,因為有夢想,嗰時公司都似大家庭,但去到中段開始有改變,同同事有啲疏離,感覺有啲鬥爭,做得冇咁開心,去到尾段,政策上改變令我唔係咁接受。

做咗12年都冇加我人工,每次傾續約都話政策係咁,我哋係小演員,根本控制唔到,生活上,人工唔多要慳住用,有時好彩爆到騷,之後幾個月咪可以寬鬆少少,如果冇就要慳,畀埋家用,所剩無幾。

發唔到牌好灰

喺無綫拍劇好多時廠景接外景,外景接廠景,試過只得15分鐘休息,好彩有兩場冇咪可以瞓耐啲囉,拍《回到三國》最辛苦,天氣熱又要著盔甲,打兩嚇已經濕曬,又脫水,冇曬體力,有次差啲休克。

加入港視,老闆王維基同我哋講方向、製作、未來會點,聽到覺得自己有個新希望,家人初時都擔心,如果喺無綫有穩定人工,但我太太講:『如果你唔出去博,你會唔開心。』知道發唔到牌,我可以用震驚嚟形容,好灰,點會咁㗎!可以唔發牌但又冇解釋,個人冇曬方向,乜都可以發生,唔係預計之內,我太太話:『老公,你放心,船到橋頭自然直。』佢安慰番我,家人支持令我冇咁失落。

我仲有8個月就約滿港視,之後條路點行,到時再諗,我會睇王生頭,雖然發牌轉機好渺茫,但我都要講,希望政府可以畀番個夢想我!」



■張松枝(右)獲豬肉檔的波哥支持,令他感到很開心。攝影:陳順禎



逢周五隨《蘋果日報》附送嘅時尚美容雜誌《add》雖然早已派完;

拎唔到書嘅朋友,可以上番《add》嘅官網 http://add.appledaily.com睇番足本網上版,除咗有專訪外,仲有好多時裝靚嘢睇!



鍾意就快D Share啦!