掃呢頁CODE去手機

2013年10月11日 星期五

《溝》片抽14巴港女水

video


《溝》片抽14巴港女水

眾志齊抽14巴港女 從不喜歡港女打我

日前有港女在大街大巷當眾掌摑跪地男友14巴,片段網上瘋傳,甚至有英、美傳媒報道事件,醜事傳到國際。葉念琛執導新片《溝女不離3兄弟》下周四(17日)上映,他也不忘抽「14巴港女」水借勢宣傳,由莊思敏和陳奐仁扮演當事人,兼且在同一地方、同一角度,將事件重演。

內容當然跟原裝有分別,主要講述陳奐仁未能幫莊思敏買飛,結果被她喪摑。只見莊思敏邊講對白邊起勢狂摑,頗有「14巴港女」的狠勁,而陳奐仁雙腳跪地,也「走著音」的向莊求饒,最後莊足足摑了17巴方收手,認真慘烈。

撰文:林妃



■莊思敏(右)捉著陳奐仁起勢狂摑,更摑足17巴。

逢周五隨《蘋果日報》附送嘅時尚美容雜誌《add》雖然早已派完;

拎唔到書嘅朋友,可以上番《add》嘅官網 http://add.appledaily.com 睇番足本網上版,除咗有專訪外,仲有好多時裝靚嘢睇!



鍾意就快D Share啦!