網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2013年10月2日 星期三

周柏豪食豬扒講超雲




《 1圈圈》嘅新環節〈星味食堂〉已經來到第 2集,梁泰來上集請到 C AllStar,今集就請到周柏豪,梁泰來嘅飛屎就嚟拍得住志雲喎!

FBI

周柏豪食豬扒講超雲

上星期四,周柏豪同商台《 1圈圈》主持梁泰來,去咗銅鑼灣搞飯局,為節目錄影, FBI都去咗黐食!嗰間食炸豬扒出曬名嘅日本餐廳開餐,咁鬼開心梗係講嘢都放膽咗啦!

FBI聽住柏豪邊咬豬扒仲邊講緋聞女,由薛凱琪、何家千金超雲超蓮到許亦妮都講勻,不過梗係冇個認,仲話同超雲已經好少聯絡添!至於真命天女?柏豪就話:「𠵱家仲係搏殺期!即使有,都要保護身邊人!」女朋友 Stephanie收到未呀?

講番個節目,其實係《 1圈圈》嘅新環節《星味食堂》!每個月搞一次飯局,原來係阿陳總志雲嘅意思,交畀佢個愛將梁泰來大搞,仲會拍埋片放上商台網站,穀行個「視電台」大計咁話!有得食又可以出鏡, FBI覺得陳總不如搵集自己上陣做嘉賓,畀愛將訪問番自己!回味吓個飯局癮都好喎!

06年首播嘅志雲飯局賣點係當時 TVB總經理陳志雲請到粒粒巨星,一邊用餐一邊訪問,訪問地點依據嘉賓的口味而定,成為經典電視節目之一。

《蘋果日報》圖片

一開波柏豪就話要食吉列蠔,佢話自己好鍾意食蠔,唔通柏豪要壯陽?

節目尾段仲有一班柏豪 fans現身支持柏豪,搞到柏豪好感動。

曾任娛樂記者嘅梁泰來受陳志雲賞識,邀請加入商台成外事部總監,上年更升呢出任《 1圈圈》主持,志雲仲公開讚過梁泰來:「我好肯定他的工作能力。」梁泰來有排紅!

《蘋果日報》圖片



鍾意就快D Share啦!