網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2013年10月15日 星期二

雨僑酒後亂性咀到落水底




雨僑在韓國「酒後亂性」,在溫泉酒店「浴」搏韓星李世慜!雨僑與李世慜在溫泉濕吻激咀脷疊脷,由水面咀到入水底,雨僑更攞正牌任對方摸胸及脫剩Bra,大騷34C咪咪!

雨僑被李世慜脫剩Bra,場面香艷。

雨僑在溫泉玩女上男下,引人遐想。

李世慜摸完雨僑再激咀,相當激情!

李世慜、雨僑

雨僑攬實李世慜在溫泉準備開戰。

雨僑拋胸與許亦妮及李世慜玩三人行。

雨僑兜巴星李世慜,絕不手軟!

電影《喜愛夜蒲3》由中環蒲到韓國,大前日兩位女主角雨僑及許亦妮由香港出發,飛到韓國拍攝外景。當中擁34C上圍的雨僑,人在異地特別大膽,性慾大解放激戰當地男星李世慜。昨晚兩人在溫泉酒店,拍攝一場酒後亂性的「浴」搏場面,激烈動作令溫泉水花四濺,而劇組以50萬港元租用溫泉酒店場地,可謂不惜工本!

任摸任剝脫剩Bra

拍攝前,雨僑透露在港時曾與李世慜拍過幾場激咀戲,不過因語言不通,未能在「戰」前溝通,但她笑指未有擔心:「用身體語言溝通囉!但呢套戲都係用身體語言多。」拍攝時,雨僑與李世慜以身體溝通,開始時雨僑身穿背心短褲與李世慜步入池中,由水面激咀入水底,濕透的雨僑透現桃紅色貼身內衣。拍到戲肉,李世慜毫不客氣,雙手在雨僑身上遊走,大無畏奉旨撫胸摸腰兼摸肚,並親自脫下女方背心再激咀,令被脫剩Bra的雨僑嬌喘連連,High爆現高潮!由於「浴」搏太激,雨僑不慎露出「缽仔糕」!

昨晚拍攝的場面講述雨僑到韓國搵男友李世慜,二人在夜場狂歡後再轉戰酒店溫泉「浴搏」。拍前雨僑自言是「第一次」咁大膽:「都有啲緊張,最重要希望一Take Pass!咁大膽可以話係我底線,但都只喺意識上,始終冇露點,但拍《夜蒲3》就預咗咁,唔通著樽領衫咩?」她透露上次與林德信拍床戲時,令家人大吃一驚,所以今次已向家人報告,卻未有向緋聞男友羅力威報告:「唔使點講,冇特別提,做嘢唔使報告。」

雨僑為這場「浴戰」特意減食瘦身,又因怕戲服內衣未夠貼身,更出動3套「私夥」內衣:「劇組想我表現Wild(狂野)啲,但我本身唔係咁嘅人。同埋怕走光,仲帶咗好多膠紙,因為要落水,怕濕水會甩!」另外,前日雨僑與許亦妮在韓國街頭拍攝Shopping場面,當日雖然天氣較凍,但雨僑亦狂拋事業線,同日她又在警察局前拍攝掌摑李世慜的場面,還「一摑到位」一Take搞掂!

雨僑被李世慜脫剩Bra,場面香艷。

雨僑在溫泉玩女上男下,引人遐想。

李世慜摸完雨僑再激咀,相當激情!

李世慜、雨僑

雨僑攬實李世慜在溫泉準備開戰。

雨僑拋胸與許亦妮及李世慜玩三人行。

雨僑兜巴星李世慜,絕不手軟!



鍾意就快D Share啦!