網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2013年10月16日 星期三

遭躁導鬧爆 欣宜感激毛姐監場照顧

video


遭躁導鬧爆 欣宜感激毛姐監場照顧

TVB又爆躁底導演 毛姐:睇到好肉赤

毛舜筠早前接受黎芷珊主持的《最佳女主角》節目訪問時,被讚愛提拔新人,毛姐提到08年拍處境劇《畢打自己人》,曾看到鄭欣宜及陳茵媺(Aimee)兩位新人拍攝一場喊戲時,不時被火爆導演從控制室以粗口嗌咪鬧爆,打斷演員情緒而感心痛,事後毛姐忍不住請求導演,日後不要再這樣對已醞釀好演戲情緒的演員。

談到這場戲,欣宜同樣刻骨銘心,她昨在電話中回應:「我都好記得嗰場戲,因為得我同Aimee兩個新人,毛姐冇份拍都特登返嚟睇我哋拍,所以都叫佢做『畢打媽咪』,佢對啲新人好好,好提攜、照顧,令我哋好感動,尤其係嗰段時間我最唔開心(媽媽沈殿霞離世),得佢哋好好照顧,到𠵱家《畢打》嘅演員仲係好似一家人咁好感情。」



■毛舜筠大爆當年火爆導演留難鄭欣宜及陳茵媺,令她心痛。電視圖片



■欣宜亦對拍攝這場戲有深刻印象。電視圖片



■陳茵媺在《畢打自己人》中演技突飛猛進,毛姐居功不少。電視圖片



■大肚茵媺在陳豪陪同下,與朱凱婷及曹敏莉等為戚黛黛慶生。微博圖片

茵媺拖老公賀壽

此外,懷胎七月的Aimee又有新活動,前日與朱凱婷、曹敏莉等一班港姐,提早為戚黛黛慶祝生日,當日朱凱婷一家三口、曹敏莉一家四口,聯同Aimee與老公陳豪齊為黛黛切蛋糕慶生,相信Aimee在場學了不少育嬰心得。

採訪:丁寧



逢周五隨《蘋果日報》附送嘅時尚美容雜誌《add》雖然早已派完;

拎唔到書嘅朋友,可以上番《add》嘅官網 http://add.appledaily.com睇番足本網上版,除咗有專訪外,仲有好多時裝靚嘢睇!



鍾意就快D Share啦!