掃呢頁CODE去手機

2013年10月3日 星期四

芷珊揸莊 女主角男人經 毛舜筠:我欠咗哥哥!




毛舜筠接受《最佳女主角》主持黎芷珊訪問,提到哥哥離世前的一段往事,愈說愈激動。

探熱針

芷珊揸莊 女主角男人經 毛舜筠:我欠咗哥哥!

黎芷珊去年主持訪談節目《最佳男主角》成為熱話後,終於等到《最佳女主角》出場,本刊優先看過其中幾位女主角的訪問,包括作為已故巨星張國榮公開承認愛過的女人毛舜筠,公開對未能實踐哥哥遺願感到虧欠;梁詠琪面對同是鄭伊健前女友的黎芷珊,以「好難唔記得」來形容這段好勝戀;而楊千嬅也剖白選擇丁子高這段姊弟戀引起的困惑。

哥哥無自由

訪問毛舜筠,話題離不開哥哥張國榮,對好友選擇了結生命仍感一臉惘然的她,特別憶述哥哥死前跟她見面的一件事。

「因為有一啲攔阻,我哋有幾年冇見面,到我再見到佢,佢已經好嚴重,嚴重到你會知道佢好辛苦。佢一直問我一個問題:『你經濟 OK嗎?生活有冇問題?』當時我見到佢震得好緊要,又未停過食煙,但佢已經戒咗煙喎!又食番,同埋好 nervous,左右手都震,要用腳壓住其中一隻手。

「當時仲有佢一個朋友一齊,我覺得氣氛有啲唔妥,但又唔知乜事,哥哥好似因為有朋友喺度而唔敢講啲事俾我聽,直至個朋友去廁所,佢突然同我講:『如果我死咗,你要同我行基督教儀式,你記住喎!』跟住佢朋友返嚟,佢又唔再講,佢俾我感覺,係佢好似冇乜自由去選擇點樣去處理自己嘅問題。」

哥哥演出的最後一套電影《異度空間》首映,毛毛也應邀出席。

識於微時兼曾相戀的張國榮與毛舜筠,做不成情侶卻是終身摯友。

遺願未了

毛舜筠表示很想幫哥哥,但她收到的訊息是不要再「搞哥哥」,如果有事發生,是她不能承擔的。

「所以我唔敢插手,如果我帶哥哥去睇醫生,或者搵人去幫佢,可能有好多人話 No,可能有好多人話我哋做曬嘞,唔係等你去做呀,可能仲會話佢(哥哥)添。當時我收到嘅訊息就係咁!」

回想過去憾事,毛舜筠語氣有些激動。

「我好唔安樂,問過一些專家,亦將專家俾我嘅意見轉達俾佢朋友知,但好無奈,當時我收到嘅訊息都係一樣;過咗冇耐,就發生嗰件事。」

哥哥自殺後,傷心的毛舜筠想起哥哥說要舉行基督教喪禮一事,她說:「咁點呀!呢個係咪佢嘅遺願嚟㗎?我應該講俾邊個聽呀?結果好唔容易搵到佢身邊嘅人講咗出嚟,好可惜,最終佢嘅喪禮唔係行基督教儀式。」

摯愛唐鶴德與經理人陳淑芬,是哥哥在世最後日子中最貼身的人。

哥哥選擇了結自己生命,毛舜筠出席喪禮時傷心得要人扶。

今年四月一日是哥哥逝世十周年,不少粉絲都出席紀念他的活動。

爆哥哥畏高

最令毛毛震驚的,是哥哥畏高一事。

「每次同佢坐飛機,佢雙手都會濕曬滴曬汗,緊張到要拖住我隻手,一個咁畏高嘅人,竟然選擇最驚嘅方法去結束自己嘅生命,佢一定係痛苦到失咗性。

「我對佢係有虧欠㗎!我如果早啲同佢傳福音,強硬啲帶佢返教會,可能真係幫到佢過呢關。」

梁 Gi難忘鄭伊健

同樣是鄭伊健前女友,先後愛過同一男人的黎芷珊開門見山,問 GiGi對伊健一些深刻的事?

GiGi說:「好難唔記得喎!」芷珊稱她認識的伊健,會做很窩心的事氹女友, GiGi笑說:「你哋拍過拖添啦!」

有關伊健的問題,簡單如見面會否傾偈? GiGi都會反問對方:「你會唔會咁吖?」芷珊說:「我哋見到面一定會傾偈㗎。」 GiGi笑說:「我諗我會點吓頭,問候一下,然後已經唔知講乜嘢好。」

此外, GiGi還細說與老公 Sergio的邂逅,間接是法籍前男友 Sly造就。

GiGi講伊健

GiGi與芷珊均曾是鄭伊健的前女友,二人的話題自然離不開伊健。

梁詠琪與西班牙籍老公 Sergio只拍拖大半年即於一一年結婚。

鄭伊健與梁詠琪於九九年合作舞台劇《仲夏夜之夢》撻着, GiGi否認自己是第三者。

人精千嬅講丁子高

楊千嬅曾說不能接受姊弟戀,最終卻與細五年的丁子高修成正果。

訪問中提到開始拍拖時,外間對丁子高的印象較負面,千嬅說:「講真啦,嗰時我嘅心態都老人精啦,喺娛樂圈浸咗咁多年,都有個骨架喺度,我唔係咁懵嘅人,佢點會呃到我吖!

「嗰時啲人成人話佢好恨見報,寫親都冇好嘢,講真,我真係覺得佢好愛我㗎!寫親都衰,正常都走咗啦,但佢真係堅持同出親嚟都大方,即使日日被人跟住,佢都繼續做自己嘢。我覺得呢份勇氣,就係我一直追求同等待,某程度都係一種付出;同埋佢嘅思維一啲都唔似佢年齡,佢可以敲醒我一啲諗法,而且佢好孝順,一個男人,如果自己頭家都唔擔戴,真係唔得。」

仔都生埋的楊千嬅,在訪問中更公開暢談自己生活上如何亂七八糟,老公如何乾淨整齊,大爆二人生活趣事。

千嬅論老公

楊千嬅受訪時剖白,對丁子高受壓下仍堅持與她拍拖,這份勇氣打動她。

楊千嬅讚老公丁子高的思維與轉數完全可以與她有得揮,絕對溝通得到。

千嬅的姊弟戀修成正果,於一二年更為丁家一索得男,生下丁進諾。



鍾意就快D Share啦!