掃呢頁CODE去手機

2013年10月16日 星期三

輪住嚟試 劉思希




Beauty Hunt

輪住嚟試 劉思希

電視台小花多,莫講話要坐正做花旦,就連一個好角色都難求。

11年落選港姐劉思希,成為無綫親生女之後,一心只在主持方面發展,點知被《巨輪》監製王心慰𥄫中,一拍劇就拍住男一蕭正楠。

雖然劇接劇,但原來其母親並不贊成她入娛樂圈,劉思希說︰「希望有日做到啲成績畀佢睇,等佢知道我做演員唔係玩玩吓,亦希望媽咪會改觀。」

28歲的劉思希,參選港姐後,很快就被派到娛樂新聞台做主持,亦做過旅遊節目《澳門足跡》。從未讀過訓練班,劉思希自然冇諗過可以拍劇,但機會就自己送上門。她說︰「我從來冇諗過拍劇,之前亦唔認識監製王心慰,後來知道佢因為睇咗《澳門足跡》,覺得我幾生面口,就搵咗我拍《巨輪》,其實我到𠵱家都唔知點解。哈哈!」拍完《巨輪》,劉思希再拍王心慰的新劇《忠奸人》,做吳卓羲女友,戲分更重,真係要多謝王監製。

劉思希原本喺澳門當教師,收入不錯,但她卻想做主持,所以 2011年參選港姐(當年冠軍為朱晨麗),放棄穩定工作,令做教師的媽咪𢱑曬頭。

《蘋果日報》圖片

從未拍過劇,連訓練班都未讀過,但劉思希首次拍劇就拍《巨輪》,劇中同蕭正楠、李司棋、阮兆祥很多對手戲,成日「信哥哥」咁叫蕭正楠。

阿媽反對

成為監製愛將,首次拍劇仲有唔少戲分,恨死一眾小花,但原來劉思希的母親並不贊成女兒入行。

「我喺澳門大學讀師範,亦教過書,媽咪亦都係做教師,所以佢好希望我做教書呢行。由選美到𠵱家,其實佢都唔支持我入行,希望有日做到啲成績畀佢睇,等佢知道我做演員唔係玩玩吓,亦希望媽咪會改變佢諗法。」

劉思希現忙拍新劇《忠奸人》,劇中做吳卓羲女友,監製都係王心慰,拍開有條路,好快變愛將啦!

Profile

姓名:劉思希 Lisa

年齡: 28歲

身高: 175cm

微博:劉思希 LisaLau

(粉絲人數 10325人)



鍾意就快D Share啦!