掃呢頁CODE去手機

2013年10月29日 星期二

霆鋒插手安排囝囝返學 霆鋒,

謝霆鋒昨日乘消防車現身,對兒子的就學問題,他表現關心。


霆鋒插手安排囝囝返學

【黎寶倫北京直擊】張栢芝早前帶兩個兒子遠走加拿大多時,三母子日前已返港,但兩子就學問題依然受關注,有指學校向栢芝發最後通牒,要她交代大仔Lucas去留問題,身為父親的謝霆鋒昨日現身英皇新片《救火英雄》發布會時,直言Lucas會在香港上學,並會積極處理兒子返學的問題。

謝霆鋒與張栢芝離婚已一段日子,早前栢芝還帶兩個兒子Lucas及Quintus遠走加拿大,三母子近日返港,但有指Lucas仍未返學,學校更已向栢芝發最後通牒,促栢芝交代兒子去留問題。一直未就事件回應的霆鋒,昨日與餘文樂、胡軍、陳偉霆、導演郭子健及老闆楊受成等現身北京一間消防局,出席英皇電影《救火英雄》發布會,並談及兒子讀書問題。

或帶子送別嫲嫲

對於Lucas還未上學,霆鋒坦言:「會非常緊密搞呢件事,(阿仔喺加拿大定香港返學?)香港。(學校發最後通牒?)呢啲會搞,同佢會盡量配合。(栢芝唔畀個仔返學?)唔講人哋嘅嘢,自己盡量搞咗先。(王菲離婚,網友想你哋復合。)唔答呢啲喇。」

張栢芝日前帶Lucas(左)及Quintus返港。(資料圖片)
  • 張栢芝日前帶Lucas(左)及Quintus返港。(資料圖片)
餘文樂在現場用消防用具玩遊戲。
  • 餘文樂在現場用消防用具玩遊戲。

談到嫲嫲早前去世,霆鋒不諱言心情也有受影響,但不會影響現時拍片的劇組:「之後我會去澳洲出席儀式。(遺憾唔喺嫲嫲身邊?)年頭我去過一次,佢昏迷幾年,好奇跡試過瞪大眼望我十幾二十分鐘,最緊要知佢唔難受。」問霆鋒會否帶兩子到澳洲出席儀式?他說會視乎情況。談到有指此舉未獲栢芝批准,霆鋒謂:「冇啲咁嘅事。」

陳偉霆拍攝時弄傷背部,右為洛詩。
  • 陳偉霆拍攝時弄傷背部,右為洛詩。
眾《救火英雄》的演員與導演郭子健及英皇老闆楊受成合照。
  • 眾《救火英雄》的演員與導演郭子健及英皇老闆楊受成合照。

餘文樂拍戲傷背

另外,餘文樂透露與霆鋒有五、六年沒合作,如今再次碰頭感覺比從前好:「可能個人大咗,經驗都多啲。拍呢部戲體能上辛苦,全副裝備拍十幾個鐘,我都拉傷背脊。」活動後,霆鋒與餘文樂等均被在場粉絲及消防員圍住影合照。



鍾意就快D Share啦!