掃呢頁CODE去手機

2013年10月4日 星期五

搏在深秋




傅嘉莉心口開窿

因拍《衝上雲霄 II》多咗人識嘅傅嘉莉,上周五( 27日)以透視裝出席服裝店開幕,上身鬼咁突出,心口好似開咗個窿咁,即時搶曬鏡。

媽咪姐

搏在深秋

過咗中秋,氣溫即時跌咗幾度,終於感覺到秋天來臨,唔少靚太忙轉季,順勢騷吓新衫。不過正喺搏殺期嘅女士,就趁入冬之前大騷身材,盡地一煲!

Lea T.飛邊凸點

霍啟山緋聞女友 Lea T.,上周六( 28日)現身去 ball場,佢真空上陣,胸前兩點極度養眼。見閃光燈閃唔停,佢繼續露半球任影。啟山嘅 taste真係好 wild!

Lea T.搏到冇人有,唔只正面凸點,一時叉腰,一時擰側身嘅佢,露齊兩邊半球,誇張到呢!

王曼喜若隱若現

王敏德大女王曼喜,當日透出黑 bra,誘人到不得了。不過冇阿媽馬詩慧傍住,佢顯得有啲怕醜,比起戰鬥格嘅傅嘉莉,都係爭啲。

傅嘉莉一副戰鬥格,大合照嗰陣,立即挺胸收腹,擺個 S甫士,得咗!



鍾意就快D Share啦!