掃呢頁CODE去手機

2013年10月23日 星期三

無綫、電盈願收港視人

video


無綫、電盈願收港視人

無綫電盈收港視人 鵬哥:搵特首「試咪」

電盈的香港電視娛樂獲發免費電視牌,同屬電盈集團的nowTV高層何麗全昨在灣仔透露,不論於王維基的港視離職或其他機構人士,只要合適都會考慮,他說:「只要有才能、有需要都會用,戲劇組都有名單整理緊,主要幕後,好快會約見約20人,未來都要大量人手,我哋亦歡迎有約、冇約藝人合作。」



■盧海鵬(左)與吳耀漢前晚出席活動,笑言要搵梁振英試咪。

呼籲跳槽藝員回巢

有指張可頤、艾威和蒙嘉慧等港視藝人,因與無綫關係一般而重返無門,被指當年因要當視後才續約無綫的可頤昨笑言:「我喺無綫係部頭約,邊度有好製作都會做,明年初返大陸拍劇。話以續約換獎真係畀面,得啖笑啦!」

艾威認為會否重返無綫都睇條件:「無綫都否認咗啦!我喺港視合約明年3月至滿,呢個世界任何事都會發生嘅。」無綫企業傳訊部副總監曾醒明強調無綫並無黑名單,行政主席梁乃鵬亦早說過無綫大家庭門常開,歡迎港視台前幕後精英重返無綫。無綫節目《東張西望》昨晚呼籲跳槽的職藝員回巢,又找薛家燕等藝員呼籲,並於節目中播出聯絡電話,呼籲舊職員致電查詢。

黎耀祥昨出席《法外風雲》宣傳,談到無綫黑名單時直言:「唔係話你想人返就返,人哋想唔想返係一個問題。」祥仔笑言自己民望高過梁振英。

盧海鵬前晚表示支持發牌:「我相信好多人都想問特首,何止搵佢試咪!」餘慕蓮繼續大鬧政府:「離曬譜,拍咗劇就冇牌,未有準備就發牌!」

採訪:馬建華、張俊銘、楊潔雯

攝影:黃偉雄、黃曉妍



■電盈nowTV高層何麗全表示,有意吸納港視藝員。



逢周五隨《蘋果日報》附送嘅時尚美容雜誌《add》雖然早已派完;

拎唔到書嘅朋友,可以上番《add》嘅官網 http://add.appledaily.com睇番足本網上版,除咗有專訪外,仲有好多時裝靚嘢睇!



鍾意就快D Share啦!