網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2013年10月4日 星期五

郭晶晶係唔同啲!




娛片頭

郭晶晶係唔同啲!

嘻嘻,見大家咁 friend,都係《忽周》 fans,媽咪姐唔怕話你聽,我做女嗰時都發過夢想嫁入豪門㗎。不過,咁易咩!你睇霍家新抱郭晶晶,生完唔夠一個月,已經修到身,係塊面圓少少咋。

睇《忽周》段片,聽到霍啟剛話晶晶被影到嗰日係帶 BB去打針!國寶級運動員都親力親為湊仔㗎。 Btw,啟剛把聲又幾好聽喎!比佢個樣成熟。各位姊妹快啲睇片八吓啦!

我有無眼花呀?

唔好誤會,你無睇錯,呢兩張能人所不能嘅街頭健身相,係喺今期《忽周》段片剪出嚟。相中嘅根叔, 60歲,捉住條柱,喺半空停留咗 8秒!係 8秒呀!其他違反緊人體力學嘅後生仔都係佢嘅徒弟咋。睇片啦!包你合唔埋個口。

欣彤戀事多

巨聲幫嘅金童玉女分手了!媽咪姐一直覺得林欣彤同羅孝勇有啲兩小無猜 feel,好襯㗎。不過,人總係會長大,總係會變。

唔緊要嘅!正如林欣彤喺片中所講,每一段戀愛都係一個得着,唔會遺憾,況且依家都有陳家樂啦。噢,青春,真可愛青春!

∼也許相愛很難∼



鍾意就快D Share啦!