掃呢頁CODE去手機

2013年10月11日 星期五

婆媳糾紛引爆抑鬱 葉玉卿有人俾我嘅Ⅲ片佢睇





滾熱辣

婆媳糾紛引爆抑鬱 葉玉卿有人俾我嘅Ⅲ片佢睇

黎芷珊的《最佳女主角》成熱話,繼訪問鄭秀文、毛舜筠後,下周矚目嘉賓是年初回港拍賀歲片的葉玉卿。卿卿 96年息影, 98年下嫁美國富商胡兆明,婚後育有一女兩子,擁有私人飛機,住的是古堡式莊園,巨鑽、 Hermes手袋多不勝數,乃幸福少奶奶人辦。

不過,在《最佳女主角》中,卿卿自爆鮮為人知的辛酸。拍過三級片的她,入門前曾被奶奶嫌棄。幸福並非必然,記者就此事致電身在美國的卿卿。卿卿坦言奶奶最初出到口驅逐:「我嗰仔唔適合你,你哋唔好一齊!」力阻她入門。當時卿卿患上抑鬱症兩年,幸得有好友邱淑貞開解,婆媳關係才逐步修復,得以走出陰霾。
其他影片

年初回港拍賀歲片時,卿卿因為老公被指生意出現問題,開記招為老公護航︰「老公生意係有問題,但已解決,時間係最好嘅證明。」簡短的解釋,肯定的言辭,充分反映卿卿性格乾淨利落。未想到,硬淨的她婚後曾患上抑鬱症。

外表剛強的卿卿,今年初因丈夫被傳欠債,開記招護夫,想不到她曾經患上抑鬱兩年。



激動落淚
其實卿卿的訪問是年初回港時做的,不過因為《最佳女主角》播出時間一拖再拖,大家在下周才見到卿卿激動落淚。

三級片拖累

卿卿和伍衞國相差 16年,兩人拍拖時更與男方家長居住。卿卿指當年是她提出分手,但強調伍衞國對她好,是一名好男人。
在下周播出的《最佳女主角》,卿卿除大爆與張立基及伍衞國兩段戀情外,亦鮮有提及她 98年嫁往美國後,與奶奶的衝突:「喺美國頭一年真係好唔開心,婚後曾經有人將我拍過嘅三級片俾奶奶睇,令奶奶對我有誤會。」

周一,( 7日),本刊致電身在美國的卿卿,憶述這段不愉快的經歷時,她亦曾一度語塞,更不禁自爆曾因此患抑鬱兩年。其實新婚前,卿卿奶奶已講到出口唔鍾意未來新抱。她說︰「結婚前,老公帶我返屋企食飯,奶奶走過嚟同我講︰『我嗰仔唔適合你,你哋唔好一齊!』唉!當時真係好難受。老公識我之前同父母一齊住,同我拍拖後搬咗出去,婚前我同佢家人冇了解過,加上我又係娛樂圈人,佢屋企人好難理解我。依家做咗媽咪,我設身處地都會明白當時奶奶嘅諗法。」



細心打動
曾是樂壇、影壇姐級的葉玉卿,不惜紆尊降貴對奶奶服侍周到。 06年,卿卿老公銀行開幕,佢仲當眾細心為奶奶扣好襟花。

《蘋果日報》圖片

卿卿與老公居於紐約一間佔地 12畝的古堡莊園,因為搬入這個莊園,令卿卿與奶奶接觸多了,因而成功破冰。

智慧的性感
今年 47歲的葉玉卿, 85年參選亞姐得季軍而入行。眼見入行五、六年毫無突破,卿卿在 91年一口氣拍了《卿本佳人》、《我為卿狂》及《情不自禁》三部三級片,雖然有露點場面,不過男主角不論是方中信或曹查理,統統有得睇冇得摸,反映卿卿的堅持。

賺到知名度之後,卿卿見好即收,轉型拍文藝片,更憑《天台的月光》及《紅玫瑰與白玫瑰》連續兩年獲提名金馬獎「最佳女主角」,成功洗底。 96年,當時 30歲的卿卿息影,嫁給胡兆明並移居美國。

85年選亞姐
卿卿參選首屆亞姐,不敵黎燕珊屈居季軍,當時 19歲的卿卿仍有 baby fat。

91年脫上位
卿卿為爭取演出機會,開始為雜誌拍性感照,並接拍三級片,身材表露無遺,成為當時的性感女神。

《城市周刊》圖片

《卿本佳人》

92年做歌星
卿卿食住個勢,以性感形象進入樂壇,加盟其兄葉志銘創辦的飛圖,一曲〈擋不住的風情〉唱到街知巷聞。

94年曬演技
卿卿見好即收, 92年開始轉拍文藝片。 94年她接拍關錦鵬導演的《紅玫瑰與白玫瑰》,和陳沖鬥演技。

失眠抑鬱兩年
除咗婆媳關係甚僵,卿卿初到美國,她要由知名藝人,反璞做人妻,很多東西都未能一下子適應,令她人生面臨最大的衝擊︰「生活環境唔同咗,好陌生。初初去美國住了半年酒店,有時都會問自己『點解淺水灣有間屋唔住,要嚟呢度?』當時情緒好低落,人生無目標,日日只係陪老公返工或睇電視,成年都瞓到晏晝一、兩點至起身,又失眠,晚晚淩晨四、五點都瞓唔到。起初以為時差,但成年幾都係咁。

「其實當時我仲年輕,應該積極融入當地生活,去吓博物館或識吓朋友。但我改唔到喺香港嘅習慣,仲走去 Chanel買十幾萬衫,買完返屋企掛上衣櫃,但其實我已經唔使做宣傳,啲衫根本冇用,買嘢只係純粹發洩。當時係有抑鬱,但我冇睇醫生亦冇食藥,持續咗兩年。」



親自接送
10年,卿卿與老公胡兆明回港,邱淑貞大住肚都為好友送行,仲親自開埋車門,認真夠老友。

葉玉卿和邱淑貞因為吳君如介紹而認識,兩人同在香港時,已經不時有約會。

邱淑貞開解

卿卿有一女兩子, 13歲的大女胡芷欣(左)今年初陪卿卿回港宣傳賀歲片,令留在美國的兩子詐型,仲問卿卿點解家姐有得去,佢哋冇得去。
這樣漫無目的過了兩年,但卿卿堅持「一定唔會返轉頭」,加上老公錫及好友邱淑貞開解,終於渡過了難關。她說:「真係好多謝豆鬥(邱淑貞),我剛去美國幾個月時,佢已經飛嚟兩次探我。同佢真係乜都講得,後來我哋又去加拿大同歐洲玩,我嗰女滿月佢又過嚟探我,我唔開心就打俾佢呻。」

抑鬱的生活過了兩年後,卿卿婚後第三年,女兒胡芷欣的出生,令卿卿重拾人生目標。「當時老公買地建屋,入夥後奶奶一星期都嚟住幾天。彼此相處原來就係解決婆媳矛盾最佳的方法,同奶奶一齊住,佢睇到我嘅誠意,時間證明咗一切。加上有咗個女,對我嚟講係個大 Project,心情好番好多,而小朋友亦成為我同奶奶嘅橋樑。」

卿卿說人心肉做,她發自內心的誠意,終於感動奶奶︰「試過奶奶屋企廁所要整,但當時個個都返曬工,於是我幫佢睇黃頁搵人整。就係呢啲生活上嘅細節同互相扶持,慢慢減低咗彼此嘅誤會。婚後第三年,我同奶奶關係變好。其實奶奶係個坦白同善良嘅人,佢有嗰句講嗰句。近年奶奶都會問我以前拍戲啲嘢,仲租碟睇我拍過嘅戲㖭。」

闊太唔易做,尤其面對大戶人家的家長。卿卿是聰明女,當然明白婚姻要長久,先要冧掂老公的父母,所以對外硬朗的葉玉卿,對住奶奶卻馴如羔羊,服侍周到。能夠面面俱圓,也是卿卿人生的致勝之道。

新不如舊
去年的《最佳男主角》令主持黎芷珊吐氣揚眉,今年添食的《最佳女主角》,雖然嘉賓陣容加強至十五位,更播足七星期,但平均收視暫時只有 20點,較《男主角》低了 4點,而網民就插卡士冇上次咁好,亦唔信劉曉慶冇整容。

本周四( 10日)至下周一( 14日)的嘉賓是毛舜筠,內容將會提及「哥哥」張國榮,下周二至三是葉玉卿,周四及五是袁詠儀。

嘉賓所佔集數有多有少,好似李心潔只有一集,而壓軸嘉賓劉嘉玲就有四集。其實每次訪問都是三小時,集數長短是根據內容吸引度剪輯。

今集卡士被網民彈名不副實,因為好多嘉賓未攞過「最佳女主角」,甚至連提名都冇。暫時梁詠琪是被彈得最厲害的嘉賓。
其他影片


鍾意就快D Share啦!