掃呢頁CODE去手機

2013年10月14日 星期一

阿梅新秀金獎離奇失蹤

video


阿梅新秀金獎離奇失蹤

梅姐新秀金獎唔見咗 梅媽:邊個拎啫

一代巨星梅艷芳03年因子宮頸癌逝世,轉眼過了接近十年,阿梅生前位於香港壽山村道的恒安閣故居,上月以1.47億元成功出售,由於故居將要交吉,因此處理阿梅遺產的匯豐信託基金拍賣屋內逾千件遺物,令不少梅迷痛心。幸得演藝人協會會長曾志偉、阿梅生前好友及梅迷出錢出力,在前日拍賣中成功以101萬投得阿梅67個獎座,當中包括85至89年度十大勁歌金曲「最受歡迎女歌手」獎、87至89年期間憑《胭脂扣》獲得的金像獎、金馬獎、金龍獎及亞太影展「最佳女主角」、97年再憑《半生緣》獲金像獎及金紫荊頒「最佳女配角」等珍貴獎座。



■阿梅當年勇奪新秀冠軍,不過現時獎座下落成謎。



■阿梅其中13個獎座,以27萬元賣出。



■阿梅的另一組獎座,以22萬賣出。

梅媽心痛:邊個攞啫

不過,昨日有讀者發現拍賣獎項中獨缺第一屆新秀金獎,當年阿梅憑一曲《風的季節》一鳴驚人,燦爛星途從此展開,阿梅生前密友蘇小姐昨日在電話中承認拍賣書中沒有這個獎座:「唔知喺邊,可能唔係放喺佢屋企,冇咗呢個獎都覺得可惜,會了解嚇。」另有十一張金及白金唱片被一位男士以60萬投得,對方是否願意捐出?蘇小姐說:「歌迷會有問佢攞電話,佢話展覽時可以借出嚟。」

至於梅媽昨表示不清楚新秀金獎下落,她有點激心說:「所有嘢都放曬喺佢屋企,邊個攞啫?咪又係嗰班人!嗰啲獎我一個都冇攞,佢屋企咁大,邊使拎走啫!」然後便匆匆掛線,而阿梅生前經理人Marianne及助手Donny均表示不知情。

昨日下午2時至5時起,已有人陸續到阿梅的故居提取投得的遺物,保安員透露物件已提取得七七八八,包括木床及玻璃餐枱等大型物件。

採訪:藍文浩

攝影:陳俊強



■梅媽提起女兒的遺物四散,相當心痛。資料圖片



■蘇小姐十分關注新秀獎座的下落。資料圖片



■昨有貨車泊於阿梅故居外,未知是否搬走拍賣品。

逢周五隨《蘋果日報》附送嘅時尚美容雜誌《add》雖然早已派完;

拎唔到書嘅朋友,可以上番《add》嘅官網 http://add.appledaily.com 睇番足本網上版,除咗有專訪外,仲有好多時裝靚嘢睇!



鍾意就快D Share啦!