掃呢頁CODE去手機

2013年10月14日 星期一

陳茵媺養胎發福




陳茵媺養胎發福



■陳茵媺(右)看來又胖了點,旁為黃德斌女友。

互聯網圖片

陳茵媺(Aimee)上周二在港出席懷孕後首個搵銀活動後,繼續閉關養胎,雖然她有暫時停工的老公陳豪照顧,又有父母來港陪伴,仍間中上微博與粉絲互動。前日早上,Aimee轉發伍詠薇歐遊的微博,留言講笑謂十分妒忌。Aimee的朋友都陸續往探望她,與黃德斌拍拖逾十年的女友黃美恩(Joyce)前日便去了探望大肚婆,並將照片放上互聯網。從合照看來,Aimee狀態甚好,更比出席活動時發福了一點,證明陳豪把老婆及囝囝照顧得很好。另陳豪舊愛廖碧兒昨在微博上載婚紗相,一度惹來誤會,及後她澄清只是到新加坡出席婚禮活動而已。

撰文:丁寧

逢周五隨《蘋果日報》附送嘅時尚美容雜誌《add》雖然早已派完;

拎唔到書嘅朋友,可以上番《add》嘅官網 http://add.appledaily.com 睇番足本網上版,除咗有專訪外,仲有好多時裝靚嘢睇!



鍾意就快D Share啦!