掃呢頁CODE去手機

2013年10月11日 星期五

激走盧敏儀 蔡楓華開蚊型騷自救





回應發忟憎

上周三( 2日),本刊向蔡楓華求證開蚊型騷吸水一事,他只不停說:「 OK…… OK,費事同你講!」表現極不耐煩。

娛樂喧

激走盧敏儀 蔡楓華開蚊型騷自救

兩年前,蔡楓華( Ken)得老友盧敏儀打救,在九龍灣展貿開騷,鹹魚翻生。不過一朝得志的他,最終反面不認人激走盧敏儀。他去年改與張耀榮合作,終一償紅館夢,可惜銷情慘淡,提起開 part 2,張耀榮耍手兼擰頭。

如今眾叛親離,為生計,蔡楓華近日以自己公司名義開騷,僅在荃灣大會堂舉行,不過貴飛依然企硬收$480,似乎信心爆棚!
其他影片

蔡楓華經歷多年顛沛流離生活,兩年前得好友盧敏儀協助下,成功在九展舉行三場演唱會,好評如潮令蔡楓華得到不少中女 fans,同時賺得 30萬歌酬。可惜其後他卻公開數臭老友「賺曬啲錢」,反轉豬肚,二人最終反面收場,當時盧敏儀直言為此事「喊過好多次」。事後蔡楓華雖然得到「大名娛樂」老闆林建名和張耀榮揼錢為他在紅館開騷,可是蔡不改臭口本色,加上演唱會賣得五成飛,令老闆蝕入肉,蔡楓華自此開騷無期。

痛苦睇醫生

當街撩鼻

步行返家途中,無人認得出的蔡楓華當眾採礦,十分市井。

平買成藥

久病纏身的蔡楓華,睇完醫生再去藥房買了 40蚊消炎藥,似乎他在開騷前狀態麻麻。

貴價飛搵笨
冇老闆肯科水,一直高呼「不去紅館誓不為人」的蔡楓華,為生計亦要向現實低頭。近日他以自己公司「歌富製作」名義,於周六、日( 12及 13日)在荃灣大會堂演奏廳開騷。日前,記者到過城市電腦售票處查看銷售情況,發現全場 1,420個座位,最前數排近 140個貴飛位賣到$480,以場地來講,訂價實屬揦脷。

雖然貴飛價錢睇齊紅館,但仍與$120平價飛一樣,竟然全數售罄,至於中價票則仍大量滯銷。知情人透露:「其實睇得阿 Ken(蔡楓華)演唱會嘅人,都係跟咗佢好多年,佢哋唔理幾貴一樣會去睇,最緊要可以同到偶像握手合照。所以阿 Ken之前講明買貴飛嘅 fans,可以入後台同佢影相。」不過記者問過售票員,他直指基於保安理由,貴價區就只得坐最前一排約 25個觀眾可到後台影相,其他觀眾一律不可以入後台。變相有搵笨之嫌。

票價睇齊紅館

由於今次搵唔到贊助商和主辦單位,蔡楓華惟有將演唱場地由可容納兩萬人的紅館,變成荃灣大會堂。不過,今次演唱會的最貴票價依然是$480,與紅館睇齊。

一半飛賣剩

截至周一( 7日),本刊到城市電腦售票網視察,發現蔡楓華今次演唱會,全部觀眾席有 1,420個座位,但只得貴飛及平飛賣曬,離演唱會不足一星期,仍有約一半飛賣剩。

呻冇錢使

我唔會同佢聯絡。(真實對白)

周二( 8日),盧敏儀出席活動時,強調自己已沒有與蔡楓華聯絡。「我喺地鐵啲海報見到他開騷,不過我唔會再同佢聯絡,我唔願做嘅嘢,冇人迫到我去做。」
蔡楓華今次演唱會是以自己公司做主辦單位,不似昔日只收歌酬,加上幫他搞騷的全是他的忠實 fans,冇收任何酬勞,故今次蔡楓華賺幾多都可以全落入自己袋。若全場爆滿,扣除兩晚共$33,300場租及$50,000製作費,他亦有 50萬落袋。知情人續說:「其實呢兩年阿 Ken做騷登台搵到過百萬,一支公使應該好好使,但佢早排同我哋講好手緊,想搵多啲錢,問佢啲錢使咗去邊,佢又答唔出!」

病住開騷

紅館冇 take2

蔡楓華去年 4月終在紅館開演唱會,當時他意氣風發,揚言會在今年 9月開 part 2,可惜得個講字。
上周三( 2日),離開騷期只有十日,記者發現蔡楓華戴住 cap帽黑超由筲箕灣寓所步出,到附近診所睇西醫。等醫生開藥期間,記者見他一時呻吟嘆氣,一時除眼鏡捽眼,更揞住肚面露痛苦之色。其後他再度在一街之隔的藥房買了兩排$40消炎鎮痛藥。當他離開時,記者上前與他做訪問,最初他以為是 fans,即微笑表示可影相,但當記者表明身份,他即口窒兼槲脷說:「 OK…… OK,我……我有嘢做……趕時間。(你係咪經濟有問題?)咩呀?費事……費事同你講,冇事……冇事!」然後匆匆上的士離去。

升呢住筲箕灣
未翻生前,蔡楓華只踎 150呎錦田村屋,但近兩年復出演唱會令他賺過百萬,現在升呢以月租萬四住筲箕灣只得 10年樓齡的禦景軒。

眾叛親離
嚇怕張耀榮

蔡楓華與盧敏儀反目後,「演唱會之父」張耀榮去年 4月曾助他圓紅館夢,不過該紅館騷滯銷,因而嚇怕張耀榮,自此未有再與蔡合作。

同 Money反目

盧敏儀( Money)與蔡楓華識於微時,更幫蔡在九展搞復出演唱會。但最後不歡而散。
其他影片


鍾意就快D Share啦!