掃呢頁CODE去手機

2013年10月11日 星期五

劉心悠被懷疑性向

video


劉心悠被懷疑性向

心悠同志疑雲 想學樂仔咁打得

劉心悠昨在旺角出席「奧比斯世界視覺日2013」活動,化厚妝的心悠,仍清晰可見臉上長滿粒粒,她說:「最近上體能訓練課,塊面要貼地做,可能唔乾淨搞到敏感。」

甚少緋聞的心悠,最近被傳與餘文樂拍拖,她否認說:「嗰日我同屋企人食完飯出餐廳時,有人叫住我,原來係餘文樂,就係咁,我俾人跟都唔知,我同佢合作過《軍雞》,之後都冇聯絡。」她強調不會因傳緋聞刻意和男藝人保持距離:「遇到合作過冇理由扮唔識。」

長期單身的心悠坦言曾經有朋友懷疑過其性取向,她說:「其實連我都一度懷疑自己係咪鍾意女人,最後我知係鍾意男人嘅,同男仔個channel啱啲。」

採訪:魯萍



【C女郎】

攝影:仇志德

足本收睇《亂噏24》x 甄子丹;天後潮媽陳慧琳接力登場!

周一至周五《亂噏24》預埋你:http://bit.ly/appletalk24



鍾意就快D Share啦!