掃呢頁CODE去手機

2013年10月10日 星期四

親證患子宮癌 肥媽:全部要切曬!




探熱針

親證患子宮癌 肥媽:全部要切曬!

剛完成兩場《三個女人一個墟》演唱會的肥媽,聲明今次是與陳潔靈及葉麗儀「三個女人」組合最後一唱,更自爆兩年前子宮肌瘤復發,愈發愈大,其中一個大 6.3cm,但她堅持演唱會後才睇報告揭盅良性還是惡性。

本週二(十月八日),肥媽向本刊記者親證腫瘤「唔係好嘢」,並會趕快於日內照電腦掃描及作全面檢查,「會盡快做,而家嘅情況要全部切曬(子宮連卵巢),仲要做化療嘅話,我一定拒絕,會轉睇中醫。」肥媽說。

其他影片

肥媽在演唱會上哭成淚人,要老公上台嘴嘴氹番。

喊爆

腸有事

五十九歲的肥媽,多年來不停往來中港各地做演唱會,幫電視台做節目主持,又搞私房菜,自稱六歲已經做咕喱捱足一世的她,在《三個女人》演唱會舉行前,公開有子宮肌瘤,由於不想影響演出,她堅持待完騷後才睇報告。本週一(七日),已看了報告的肥媽,證實自己患癌。

據肥媽聲稱,家族有患癌史的她十五年前曾有腸瘜肉,切除後化驗證實有癌細胞,由於只屬初期,醫生建議她做一個療程,化療殺盡癌細胞。

「我屋企好多人有癌,個個做完化療都好辛苦,舊年先死咗一個,後來靚靚(袁詠儀)介紹咗個中醫俾我,亦一路 keep住睇西醫,控制得好好。」肥媽說。

好胃口

肥媽說她近期胃口唔好,但為了打仗抗病,唔想食都要食。

與肥媽合作無間的張耀榮主動問候。

肌瘤變癌

今年四月肥媽與陸浩明主持無綫節目《食平 D》,親自落場搜羅又平又靚食材,當時她身上已佗住兩個瘤。

○三年,肥媽再發現子宮有個六厘米的肌瘤,屬良性,當時醫生有勸她做手術切除子宮,但她拒絕。

「嗰陣我啱啱同而家個老公結婚,我唔想切,於是又睇中醫,好神奇,一個月內個瘤收到得番兩厘米。」

兩年前,肥媽的子宮肌瘤再度活躍,肥媽依然堅持睇中醫,希望以針灸同氣功抗瘤,但事與願違,原有的肌瘤長大至六點三厘米外,還新增多一個較細的。

「我最後都有睇西醫,醫生覺得情況唔係咁樂觀,勸我做手術,係我堅持做埋個騷先算,老公都鬧我唔要命!大家放心,我一定會切咗佢。」

拒做化療

週二(八日)下午,記者再致電肥媽,她聲言完騷後兩日經常肚痛唔舒服,但說話時依然聲大大。

壹:報告話個瘤係良性定惡性?

肥:唉……總之唔係好嘢,我呢一兩日會再睇醫生,做掃描同詳細檢查, TVB個劇我都推埋,本來同醫生講好十一月先做手術,但而家要愈快愈好。

壹:只係割個瘤定係全個子宮切除?

肥:都係自己衰格囉!如果早啲去割,就可以割個瘤,而家咁嘅情況,子宮同卵巢都要割曬先穩陣,最緊要我老公唔介意。

壹:咁係第幾期?之後仲要做其他治療嗎?

肥:唔知,一切要等醫生檢查同安排,我估佢哋會要求我做化療,但我一定唔會做,我信中醫,做完手術會睇中醫。

至於要休息多久?何時復工還是索性退休?肥媽說看身體狀況再打算,總之往後日子會過半退休生活,留番啲時間同家人一起。

好姊妹

《三個女人》成絕唱,葉麗儀、陳潔靈兩位好姊妹猛勸肥媽盡快做手術,否則跟她絕交。

開騷第一日拜神,著住浴袍的肥媽不時搓肚,完騷後幾日亦有肚痛。

我死而無憾!(真實對白)

自從公開病況,四方八面親友不停慰問及介紹醫生,肥媽自覺:「死而無憾!」



鍾意就快D Share啦!