掃呢頁CODE去手機

2013年10月11日 星期五

葉翠翠桃花旺搵老公




葉翠翠桃花旺搵老公



■莊思明(左)和葉翠翠扮到靚靚為明珠台宣傳。

莊思明、葉翠翠及袁偉豪等昨日在鑽石山宣傳明珠台節目,葉翠翠坦言有心儀追求者,但要進一步發展仍需慎重考慮:「我已經係中女,唔可以拍散拖,要搵個好老公,經濟條件唔重要,照顧到自己就得,相士話我呢幾年桃花旺,一定嫁得出。」

莊思明最近被傳翻撻舊愛陳司翰,之前更被影到一齊出街,她說:「半年前影過一次,以後少啲出街。感情事唔答,費事講多錯多。」胞姊莊思敏當日曾為她出頭鬧陳司翰,是否擔心遭姐姐責怪?思明說:「佢好有正義感,我都好照顧佢㗎,之前仲介紹過男仔畀佢識,不過佢唔鍾意,佢追求心靈溝通,唔介意男仔外表。」

採訪、攝影:魯萍

逢周五隨《蘋果日報》附送嘅時尚美容雜誌《add》雖然早已派完;

拎唔到書嘅朋友,可以上番《add》嘅官網 http://add.appledaily.com 睇番足本網上版,除咗有專訪外,仲有好多時裝靚嘢睇!



鍾意就快D Share啦!