掃呢頁CODE去手機

2013年10月11日 星期五

餘詠珊搶贏樂易玲 「星夢幫」見財化水





娛樂喧

餘詠珊搶贏樂易玲 「星夢幫」見財化水

TVB熱播中的《星夢傳奇》成功將藝人打造為歌星,帶挈浮沉多年的二打六上位,不少商場騷都曾向 TVB問價,一眾「星夢幫」本來可以乘機搵番筆。

不過,早前非戲劇組的總監餘詠珊以「專心比賽」為理由,下令「星夢幫」藝人在比賽期間不能接 TVB以外的工作,令眾人見財化水。

據知此事辣㷫掌管藝人的高層樂易玲,認為餘詠珊踩過界,不過餘有集團總經理李寶安力撐,樂易玲亦只能穀住度氣。 TVB賺少啲好小事,但最慘是鄭俊弘、羅鈞滿、姚兵有錢冇得搵,難怪眾星怨聲載道。
其他影片

宿敵冇偈傾
上周五( 4日) TVB台慶亮燈,樂易玲寧願同曾與自己傳不和嘅曾勵珍傾偈,都唔理餘詠珊。

《星夢傳奇》自七月播映以來,發掘了不少「唱得」的藝人,令浮沉多年的鄭俊弘、羅鈞滿、姚兵及鬼妹陳明恩彈起。本來食住《星夢》潮,「星夢幫」錢途無限,不過餘詠珊卻突然下令已簽 TVB經理人合約的藝員,比賽期間不准外出接 job搵錢,此舉變相益了非親生女的鬼妹(陳明恩),幾個月來接騷接到手軟,豬籠入水。

入 TVB以來,餘詠珊一直得到李寶安(左)撐腰,在 TVB可說是權傾朝野。

鄭俊弘入行多年,參加《星夢》才換來搵錢機會,可惜卻蜑家雞見水。

李寶安撐腰

崔建邦曾是棄將,但近年再次成為大騷司儀,早前更拍住王祖藍主持港姐。
「 Sandy(餘詠珊)同『星夢幫』講明,話要佢哋專心比賽,總決賽前都唔准佢哋接出面嘅 job,搞到樂小姐(指樂易玲)躁曬。樂小姐都同公司反映過,話咁多商場騷點名搵『星夢幫』,做乜有錢唔賺,不過李寶安撐 Sandy(餘詠珊),樂小姐惟有收聲。」知情者透露。

其實,自餘詠珊去年入主 TVB後已經搞了不少動作,例如她力捧昔日有線愛將黃翠如首次拍劇就做《心路 GPS》女主角,雖然觀眾劣評如潮,不過黃依然繼續連拍三劇,包括︰《舌劍上的公堂》、《愛我請留言》及《陪着你走》。

相反,樂易玲的愛將如黃智雯、徐子珊等,則捱足兩、三年閒角才開始有得擔正,樂易玲自然不是味兒,近日她重新招攬崔建邦做主持,無非藉此抗衡餘詠珊硬捧愛將洪永城及陸浩明做主持,不讓餘獨大。

星夢幫敢怒不敢言

黃翠如加入 TVB後立即做女主角,洪永城亦獨立主持《走過烽火大地》。後來兩人主持兩輯《走過浮華大地》,令不少老臣子眼紅。
而一班見財化水的「星夢幫」,面對餘的弄權都敢怒不敢言。本周一( 7日),《星夢》最後五強出席記招活動中,談到因參賽禁接 job,「高分王」鄭俊弘無奈地說:「係呀!公司要我專心比賽。(冇咗好多搵錢機會?)希望之後搵得番啦!(有冇同公司反映?)公司安排都係為我好。」

至於羅鈞滿就呻爆:「我都冇辦法,我係公司嘅人。好彩之前接落嘅工作都有得做,禮拜二( 8日)我都要做一個 annual dinner嘅嘉賓。」而捱了多年的姚兵就話:「一個月前經理人同我講過,因為公司要我哋專心比賽。(你搵少好多喎?)隨緣啦!」至於非親生女陳明恩,亦直認冷手執個熱煎堆:「近排嘅工作好密,入行以來最忙呢排,係《星夢》帶俾我嘅。最近忙錄音,年尾我會出碟。」

樂易玲把口就話撐星夢幫專心比賽,但被問到唔准接 job係邊個主意,就暗示係餘詠珊意思:「之前《巨星》都係比賽完咗先俾接 job。(《巨星》係新人參賽,性質唔同?)唔好着眼於眼前嘅錢,要長遠睇。(係咪 Sandy講先,李寶安又認同唔准接 job呀?)嗯……開會時大家講,站喺 Sandy立場都啱嘅。」

本刊致電餘詠珊求證,惟她至截稿前仍未回覆。

陳明恩:入行以來最忙呢排!(真實對白)

鬼妹陳明恩同鄭俊弘等星夢幫唔同,冇簽俾 TVB,於是接到其他星夢幫嘅工作。

近期陳明恩一星期最少接一個騷,又和 Bob合作拍廣告,吸金力大幅提升。

踩過界搶人
餘詠珊自去年加入 TVB後,搞作多多,雖然身份是非戲劇組總監,但她單是去年已經兩次踩過界踩入樂易玲主管的藝員部,為負責替藝員度期演出的藝員部同事帶來很多麻煩。

頭炮搶紅星
去年 7月的《玩轉三周 1/2》(左)是餘詠珊過檔後首個節目,由於要打響頭炮,節目找來陳豪、胡杏兒、黎耀祥等人演出,由於沒有事先張揚,玩殘為紅星度期的藝員部。

停廠撐港姐
去年 8月港姐決賽,餘詠珊要所有拍緊劇嘅廠停工,令全部小生花旦可以出席撐場,做法史無前例,只係苦了一班冇心睇騷的阿哥阿姐。他們惟有吹水打機過日辰。
其他影片


鍾意就快D Share啦!