網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2013年10月17日 星期四

Dear Jane被偷走的那條橋




MV男女主角分別係《第一次不是你》嘅男主角馬志威同模特兒 Pan,其實文藝氣質唔係得張孝全有,香港男演員都得㗎!

FBI

Dear Jane被偷走的那條橋

港產片、香港導演近年少拍催淚片,所以黃真真套《被偷走的那五年》勁多人吹捧,連 Dear Jean新歌〈不許你註定一人〉 MV都被人話抄黃真真橋…… FBI要講句公道話,失戀、車禍橋拍咗幾十年啦,咁樣邊算抄呀?

成員 Howie就趁機捉住 FBI大反擊:「其實真實嘅感情故事喺我哋身邊都有,唔係下下要電影、電視提醒大家先識得感動同珍惜囉!呢次 MV故事真人真事改編,就喺 Howie朋友身上發生。朋友太太有癌症,朋友貼身照顧、陪佢度過咗最後 5年,兩年前至病發走咗……唔好等有事發生、有戲上先話感動,無論幾時都應該要珍惜身邊嘅人同事。」係喎,做歌咁用情咁用心,唔怪得 Dear Jane啲新歌點擊咁高啦!其實香港都有好歌同好 band,仲踩香港樂壇?

MV以 Dear Jane喺瀑布唱歌再穿插馬志威同女模溫馨片段, roll機前 Dear Jane爭取時間整古做怪。

床戲都唔係一定鹹濕,〈不許你註定一人〉兩位主角喺床上度過人生最後一段日子,喊到枕頭濕就真。就係呢幕啲人話好似《被偷走的那五年》(右圖)。

與其鬧爆香港樂壇病入膏肓,不如支持吓廣東歌好過, Dear Jane好歌有好報,新碟另一隻主打歌〈無可避免〉喺 YouTube點擊已超過 70萬,厲害!



鍾意就快D Share啦!