網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2013年10月31日 星期四

海關照肺  Eason累街坊 Eason,陳奕迅,M1,




Eason七月開騷玩謝觀眾,心情好唱到十二點,唔 like就話「急屎」十一點唔夠收場,惹起不少觀眾投訴。

探熱針

海關照肺  Eason累街坊

據了解,海關轄下的《商品說明條例》部門,早前聯袂海關急召全港演唱會搞手主辦商,就近年多宗不依時開騷、節目貨不對辦及有人違規,帶同未足齡兒童入場等多宗投訴及新條例作出講解,並希望業界自律。

明眼人都睇得出,矛頭直指今年七月在紅館舉行了 25場個唱,遲開早收鬧埋歌迷的陳奕迅。

其他影片
急召開會

去年五年,阿徐在機場博覽館舉行的「 Lady GaGa演唱會」上,偷運七歲康堤入場,犯了嚴禁十三歲以下兒童入場的規條。

隸屬海關的《商品說明條例》部門,就早前接獲大量關於演唱會貨不對辦的投訴,近日急召全港演唱會搞手開會,講解就某些投訴新修訂的條例,亦勸諭業界自律,若再有相類投訴,將有可能發出警告或進一步行動。

據當日一位有份代表公司出席的知情者說:「我哋屬於服務性行業,即係商品。有好多人投訴個唱飛寫明八點三開騷,但好多歌手八點九甚至九點幾先開,甚至有人投訴 Eason之前講過唱嘅歌又冇唱,心情唔靚就唔 encore早收場。」

徐濠縈違規

Eason個唱搞手兼經理人陳家瑛闊佬懶理,當日拒派員出席海關會議。

知情者聲稱,會上舉出很多不同的投訴事例,例如有某類型演出,主辦會規定不可帶未適齡的兒童入場,例如去年中,徐濠縈公然偷運了只有七歲的女兒康堤,到嚴禁十三歲以下兒童進入的企位睇 Lady GaGa;阿徐當時還口口聲聲說現場工作人員沒有阻止,累主辦商被責。

由於不少投訴衝住 Eason而來,偏偏當日陳奕迅個唱主辦( Katie Chan Production)卻未有派員出席。

開騷迴避

記者就事件分別向東亞、英皇、耀榮娛樂等多間主辦商求證,他們均承認曾派代表出席會議,但對於是否 Eason累街坊?即將開騷的鄭伊健、左麟右李、容祖兒均表現避忌, Joey的經理人則將問題交演唱會部門回應。

「其實嗰次開會,係等我哋了解啲條例,有啲乜嘢情況啲人會投訴,叫我哋留意吓,無直接話係 Eason引起嘅。」英皇演唱會製作部負責人 Alex Fung說。

佢咋!唔關我哋事呀!(設計對白)

左麟右李將在十二月初舉行十多場十周年演唱會,面對新例,唯有格外小心。

身為「耀榮娛樂」老闆的張耀榮表示,冇人想收到投訴,但有時有意外遲開騷,會主動向海關解釋。

鄭伊健聯同小春及謝天華等,在十一月舉行四場「歲月友情演唱會」,現正緊密排練。

Joey將在聖誕及新年檔期舉行個唱,就有關「海關照肺」問題, Joey經理人拒絕回應。

冇派代表

至於 Unusual發言人梁先生稱:「唔係咁大件事,講咗啲投訴例子,例如遲開騷、唱少咗歌之類,但好多都係個人感受,佢哋都未必受理,就算受理都會聽我哋解釋。(有冇講 Eason?)佢哋舉咗好多例子,但無講明邊間公司、邊個騷、邊個 artist。( Katie公司有冇派代表嚟?)冇!我唔覺眼。」

而東亞娛樂方面,發言人梁小姐表示,會配合海關新修訂條例做事,希望盡量做到睇嘅觀眾同做嘅歌手都開開心心。有演唱會之父之稱的張耀榮,因為一直開會未能聯絡得上,其公司負責人表示張生當日未能親自出席會議,但有派代表出席,亦知道會議內容,一切會以觀眾意願為先,亦會迎合海關要求,不會觸犯條例。



鍾意就快D Share啦!